Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har totalt forelsket mig I Jakken: Canada Goose Kensington Parka i brun, Men men men 5500 kr er godt nok mange penge.
Jeg må nok drømme mig til den. SUK
Andre der har forelsket sig i den jakke?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jaaa... elsker den. Men prisen... OMG siger jeg bare.
Baagøe skriver: Jaaa... elsker den. Men prisen... OMG siger jeg bare.
Ja det er lige det med prisen Syntes ikke vi kan undvære så mange penge for at jeg kan få den jakke...
Uhh jeg drømmer om den I want it...
molle85 skriver: Ja det er lige det med prisen Syntes ikke vi kan undvære så mange penge for at jeg kan få den jakke... Uhh jeg drømmer om den I want it...
Jeg vil hellere dø af grin end betale, så mange penge for en jakke uanset hvor fed den er Men ja, det er uretfærdigt at den skal være så rasende dyr
Baagøe skriver: Jeg vil hellere dø af grin end betale, så mange penge for en jakke uanset hvor fed den er Men ja, det er uretfærdigt at den skal være så rasende dyr
Desuden medfølger der udover den vanvittige pris også lige en enorm stor chance for at blive overfaldet.. Mange bliver passet op og stjålet deres jakker når de er ude om aftenen..
louise4060 skriver: Desuden medfølger der udover den vanvittige pris også lige en enorm stor chance for at blive overfaldet.. Mange bliver passet op og stjålet deres jakker når de er ude om aftenen..
Lige præcis! Eller får deres jakker stjålet...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128