Så tager jeg på date...:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2008

Honningblomst

Hej Piger...:)
Vi havde den dejligste aften...inden vi tog afsted var vi lige ude og købe deoderanter til min søn...de første. Han snakkede selv om dem, noget han ellers ikke har gået op i før og så skulle han da have dem...en stor ting synes jeg. Stor dreng..(L) han ville også have voks i håret så det kunne stritte og det har han ALDRIG ville før...hvor tiden bare går.

Så en skøn aften....til alle jer med mindre børn..GLÆD jer til de bliver store børn, det er så fantastisk at opleve det der lille barn, pludselig være et stort og selvstændigt barn, med meninger og holdninger.

Da vi kom hjem gik vi en lang tur...fik talt om en masse og kom ind på det at være soldat...sagde jeg ikke håbede han valgte den vej og det ville han slet ikke...faktisk har han sagt han vil nægte....puha..men som han sagde: "Tager man i krig så dør man lige meget hvad...enten rigtigt og hvis ikke, så kommer man hjem og er helt død og ødelagt indeni"...meget godt tænkt, synes jeg..(L)(L)

Knus fra Eva, som ligger i sin seng med alle tre drenge rundt om....(L)(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2008

tasha33

hej med dig. super dejligt at i havde en dejlig og hyggelig aften, glæder mig til min den store pige bliver så stor(7 år nu). tager nu også tøse ture indimellem.:) hvor kan din dreng have ret i det, men det er godt nok nogle store tanker han har haft omkring det:)

Anmeld

31. juli 2008

MorCamilla

Hejsa Eva...

Sikke en dejligt date du har haft;) Det lyder til at I rigtig har hygget jer.. Det er bare rigtig dejligt..
Mikkel og jeg tager også ind i mellem ud og spiser hvis far ikke er hjemme og det er bare noget af det hyggeligste i verden... Dog er han ikke så stor endnu, men det er dejligt alligevel...:)

Sikke tanker din søn har haft om det at være soldat og tage i krig, det må være noget han har tænkt over længe..

Knus fra Camilla, som glæder sig til Mikkel bliver stor nok til at komme med i bio og lignende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.