Spørgsmål omkring tøjstørrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

BubbieBear

Hej tøser

Går og tænker lidt på at begynde at købe lidt tøj til den (forhåbentlig) kommende bebs

Men hvad størrelse skal man gå efter?

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

BubbieBear skriver:

Hej tøser

Går og tænker lidt på at begynde at købe lidt tøj til den (forhåbentlig) kommende bebs

Men hvad størrelse skal man gå efter?

Knus herfra

56 og op:0)

Anmeld

5. oktober 2010

BubbieBear

Ni-ko-li-ne skriver:

56 og op:0)

Tak

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

BubbieBear skriver:

Tak

men altså, nogle babyer er små babyer og skal have en str 50... andre fødes for tidligt og skal have mindre:0) men 56 så er du sikker på at få det brugt:0)

Anmeld

5. oktober 2010

BubbieBear

Ni-ko-li-ne skriver:

men altså, nogle babyer er små babyer og skal have en str 50... andre fødes for tidligt og skal have mindre:0) men 56 så er du sikker på at få det brugt:0)

Skriver det lige bag øret hehe

Anmeld

5. oktober 2010

Low

Min dreng vejede 4055g og var 55cm lang. Han kunne overhoved ikke passe størrelse 50 men så var det godt at jeg næsten ikke havde købt noget i den størrelse. Jeg ville råde dig til at starte fra størrelse 56 og hvis det bliver en lille bebs gør det jo heller ikke noget at tøjet er lidt stort. Min dreng voksede ud af størrelse 56 efter 2-3 uger

Anmeld

5. oktober 2010

BubbieBear

Low skriver:

Min dreng vejede 4055g og var 55cm lang. Han kunne overhoved ikke passe størrelse 50 men så var det godt at jeg næsten ikke havde købt noget i den størrelse. Jeg ville råde dig til at starte fra størrelse 56 og hvis det bliver en lille bebs gør det jo heller ikke noget at tøjet er lidt stort. Min dreng voksede ud af størrelse 56 efter 2-3 uger

Tak for rådet Og vidste ikke at bebser voksede SÅ hurtigt!

Anmeld

5. oktober 2010

Low

BubbieBear skriver:

Han voksede også meget hurtigt i starten. Da han var 5 uger der var han 63 cm lang . Der findes også mange babyer som ikke vokser lige så hurtigt

Anmeld

5. oktober 2010

BubbieBear

Low skriver:

Han voksede også meget hurtigt i starten. Da han var 5 uger der var han 63 cm lang . Der findes også mange babyer som ikke vokser lige så hurtigt

Ja det er jo forskelligt fra bebs til bebs

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

BubbieBear skriver:

Nikoline brugte str 50 i to dage....

jo de fleste vokser enormt hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.