Er der mænd i jeres børns instituioner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Svei

Hvorfor kan man ikke rette overskriften....sæt selv et T ind...

Inspireret af en anden tråd, så kom jeg til at tænke på om der er mænd ansat i jeres børns daginstitutioner?

Her er der en fastansat i min søns børnehave og en i jobtilbud..og så er der mange, for mange kvinder.. ved ikke helt hvor mange, men det er en børnehave med 60 børn.

I min søns SFO er der lige så mange mænd som kvinder og det er en kæmpe stor styrke, synes jeg...fantastisk sted...

Der er for mange mænd der vælger at arbejde med de små børn, men man forstår dem jo godt... jeg ville heller ikke gide og slet ikke med alle de kvinder der er.

Hvor mange eller er der mænd som en del af jeres børns dagligdag...(udover farmand... )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

afrobabies

Jbk skriver:

Hvorfor kan man ikke rette overskriften....sæt selv et T ind...

Inspireret af en anden tråd, så kom jeg til at tænke på om der er mænd ansat i jeres børns daginstitutioner?

Her er der en fastansat i min søns børnehave og en i jobtilbud..og så er der mange, for mange kvinder.. ved ikke helt hvor mange, men det er en børnehave med 60 børn.

I min søns SFO er der lige så mange mænd som kvinder og det er en kæmpe stor styrke, synes jeg...fantastisk sted...

Der er for mange mænd der vælger at arbejde med de små børn, men man forstår dem jo godt... jeg ville heller ikke gide og slet ikke med alle de kvinder der er.

Hvor mange eller er der mænd som en del af jeres børns dagligdag...(udover farmand... )

I min datters vuggestue er der en mandlig medhjælper på hendes stue... Det er også helt fantastisk

Anmeld

5. oktober 2010

SiLiMiMa

JA! I vores børnehave er der 1 mand - om eftermiddagen er han i sfo'en, hvor der yderligere er 1 mand...dvs i børnehaven er der er del kvinder og 1 mand - i sfo'en 1 kvinde og 2 mænd. Og det er SUPERGODT at de 2 "mænder" er der!! - ok kvinden er så en cool ung kvinde, som kører motercykel

knus heise

Anmeld

5. oktober 2010

Muffinmus

jeps , vi har en ung fyr:-)

Men der er også kun 27 børn så han udgør jo en god procentdel af de ansatte:-)

Anmeld

5. oktober 2010

Carina1977

I min søns sfo er der 6 mandlige pædagoger/medhjælpere og 4 kvindelige. Det er så også en klub

Anmeld

5. oktober 2010

quity

I den børnehave jeg arbejde i er der desværre ik mænd ansat længere. Vi har tidligere haft et par stykker med tilskud. Men vores pedel er en mand og han er super god.

I min søns børnehave er lederen en mand og så er der en mandlig medhjælper som desværre snart skal holde,medmindre de finder flere timer til ham

Anmeld

5. oktober 2010

JulieE

I min datters børnehave (hvor sønnen har gået) er der 2 fastansatte mænd -En pædagog og en medhjælper. Og så erd er pt også ansat en mandlig vikar ansat

I sønnen frit er der 4 mandlige medhjælpere.

Jeg synes det er super fedt, at der er bpde mandlige og kvindelig ansatte. De unge gutter i børnehaven har været et super plus for institutionen og har sat gang i bl.a fik de organisret en rigtig fodboldt bane med rigtig faldunderlag og nogle fædre til at hjælpe med at bygge den

Anmeld

5. oktober 2010

Silvermist

Ja, i min ældste datters børnehave er der en rigtig sød mandlig pædagog og børnene elsker ham

Anmeld

5. oktober 2010

Stumpen

NEJ

Da mathilde startede i børnehaven sidste år var der to mandlige pædagogmedhjælpere i barselsvikariater, men de er desværre long gone nu

Anmeld

5. oktober 2010

TbCp

På Livas stue er der en mandelig pæd. medhj. og to kvindelige pædagoger.
Jeg har set en mand/ung fyr mere men hvilken af stuerne han er på ved jeg ikke...

Og så har de en mand til at gå og ordne legeplads, små reperationer m.v.

Det må være nogle meget tålmodige mænd der arbejder sådan et sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.