kan vi klare det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

dunja

hej alle sammen.

jeg er helt ny her inde, men jeg kender nogle stykker her inde fra. jeg er 19 år og har en kæreste på 21, vi har været sammen i 5 år, og vi bor sammen.

her for nogle dage siden tog jeg en test, som er positiv. vi er rigtig glade, men problemet er at jeg kun har et deltidsarbejde, hvor jeg arbejder 2 gange om ugen, og hvis der selvfølgelig er flere dage de har brug for min hjælp.

men problemet er at jeg ikk tjener så meget og jeg kender ikke rigtig mulighederne om støtte fra kommunen, er der nogen af jer det ved hvad for noget hjælp man kan få eller har i selv stået med samme problem?

det skal lige siges at jeg ikke er villig til at sige mit arbejde op da jeg elsker at komme ud og lave noget.

håber i ka hjælpe, forsæt god aften til jer og jeres skønne unger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

SoffiLine

Tillykke med de to streger.

Jeg er selv gravid, har intet arbejde & stadig ingen bolig. 

Men kommunen hjælper mig med bolig, indskud, ting til baby osv.

Jeg er sammen med faren, men vi bor ikke sammen længere. Men hans indtægt har intet at sige i forhold til hvor meget hjælp jeg kan få. Med mindre vi var gift. 

Men når du har et arbejde kan du ikke søge kontant hjælp ved kommunen, så lige med det ved jeg ikke rigtig hvad mulighederne er

Anmeld

5. oktober 2010

afrobabies

patricia skriver:

hej alle sammen.

jeg er helt ny her inde, men jeg kender nogle stykker her inde fra. jeg er 19 år og har en kæreste på 21, vi har været sammen i 5 år, og vi bor sammen.

her for nogle dage siden tog jeg en test, som er positiv. vi er rigtig glade, men problemet er at jeg kun har et deltidsarbejde, hvor jeg arbejder 2 gange om ugen, og hvis der selvfølgelig er flere dage de har brug for min hjælp.

men problemet er at jeg ikk tjener så meget og jeg kender ikke rigtig mulighederne om støtte fra kommunen, er der nogen af jer det ved hvad for noget hjælp man kan få eller har i selv stået med samme problem?

det skal lige siges at jeg ikke er villig til at sige mit arbejde op da jeg elsker at komme ud og lave noget.

håber i ka hjælpe, forsæt god aften til jer og jeres skønne unger

Jeg fik suppleret op med kontanthjælp, men det var fordi jeg ikke kunne holde til at arbejde så meget.

Anmeld

5. oktober 2010

dunja

hvis ma får supplerende kontanthjælp skal man så ikk i aktivering og på kurser ?

Anmeld

5. oktober 2010

louise8723

patricia skriver:

hvis ma får supplerende kontanthjælp skal man så ikk i aktivering og på kurser ?

jo.. de dage du ikke arbejder skal du

Anmeld

5. oktober 2010

dunja

SoffiLine skriver:

Tillykke med de to streger.

Jeg er selv gravid, har intet arbejde & stadig ingen bolig. 

Men kommunen hjælper mig med bolig, indskud, ting til baby osv.

Jeg er sammen med faren, men vi bor ikke sammen længere. Men hans indtægt har intet at sige i forhold til hvor meget hjælp jeg kan få. Med mindre vi var gift. 

Men når du har et arbejde kan du ikke søge kontant hjælp ved kommunen, så lige med det ved jeg ikke rigtig hvad mulighederne er

når du får kontanthjælp bliver du så ikke sendt i aktivering ?

Anmeld

5. oktober 2010

dunja

louise4060 skriver:

jo.. de dage du ikke arbejder skal du

øv det ville jeg helst slippe for men man bliver nød til det desværre

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

patricia skriver:

når du får kontanthjælp bliver du så ikke sendt i aktivering ?

Ikke nødvendigvis, jeg er ikke blevet sendt ud.

Men tænker at hvis man vil ha penge fra det offentlige og det kræver man går i aktivering, så er det det man gør

Anmeld

5. oktober 2010

dunja

SoffiLine skriver:

Ikke nødvendigvis, jeg er ikke blevet sendt ud.

Men tænker at hvis man vil ha penge fra det offentlige og det kræver man går i aktivering, så er det det man gør

ja det er det selvfølgelig

men man ville vidst helst undgå det hehe

held og lykke med det hele

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

patricia skriver:

ja det er det selvfølgelig

men man ville vidst helst undgå det hehe

held og lykke med det hele

Ja jeg vil sgu helst heller ikke ud, for aktivering er da røv sygt

Siden jeg kom på kontant hjælp har jeg aldrig været sendt ud i noget, men nu hvor jeg er gravid mener de jeg skal 

har et møde med kommunen imorgen, og håber ikke de sender mig ud hvilket jeg heller ikk tror de gør...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.