1 eller 2 streger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Laulund87

To streger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Anonym trådstarter

Prøver igen i morgen tidlig

Anmeld

6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg har taget 4 teste det sidste døgn.

1 test- Havde tisset ca 30 min inden postbudet kom med min pakke så der kunne jeg ikke lade være med at prøve. Resultat: Negativ. Gemte testen for at se foreskellen fra den og til de næste andre. Den forbliver helt negativ.

2 test-Fra den første og test og til nr 2 holdte jeg mig i 6 timer. Efter en halv time var der en streg. Det er den der er billede af.

3 test-Jeg kunne ikke sove af spænding! Efter kun 3 timer siden sidste toiletbesøg tog jeg en igen. Negativ. Helt negativ. 5 timer senere..

4 test- Ingen tydelige streg. Den ligner test 1. Den har nu lagt derude siden kl 8 i morgers og nu ses der en svag streg 2.

2 ud af 4 teste er svagt postive.

Glæder mig til testdag

Anmeld

6. oktober 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

Jeg har taget 4 teste det sidste døgn.

1 test- Havde tisset ca 30 min inden postbudet kom med min pakke så der kunne jeg ikke lade være med at prøve. Resultat: Negativ. Gemte testen for at se foreskellen fra den og til de næste andre. Den forbliver helt negativ.

2 test-Fra den første og test og til nr 2 holdte jeg mig i 6 timer. Efter en halv time var der en streg. Det er den der er billede af.

3 test-Jeg kunne ikke sove af spænding! Efter kun 3 timer siden sidste toiletbesøg tog jeg en igen. Negativ. Helt negativ. 5 timer senere..

4 test- Ingen tydelige streg. Den ligner test 1. Den har nu lagt derude siden kl 8 i morgers og nu ses der en svag streg 2.

2 ud af 4 teste er svagt postive.

Glæder mig til testdag

Uuuuha..!! Lyder præcis som med mine test.. Troede virkelig den var der da jeg oz testede før tid men fik alligevel min mens så det var altså en biokemisk..

Ville vente og se til den dag du forventer mens og så teste der..

krydser for dig

Anmeld

6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Håber ikke på en biokemisk. Det har jeg prøvet før

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.