Vitaminer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Heeej . 

I sin tid inden jeg blev gravid , der gik jeg en tur på apoteket og tænkte jeg skulle da begynde og tage nogen vitamin piller . 

Dem har jeg så taget hele vejen igennem min graviditet , men nu har jeg så læst at man kun må få et vis antal MG af a vitamin ellers så optager man alle de andre vitaminder i kroppen som man måske får for mange af . 

er der nogen som kan hjælpe med hvor mange MG man må få af a vitamin og hvad der sker hvis du får for mange .

Og er der nogen af jer som tager vitamin som er apotekets egne ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

AnneBJ

Max 400

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Pernille08 skriver:

Heeej . 

I sin tid inden jeg blev gravid , der gik jeg en tur på apoteket og tænkte jeg skulle da begynde og tage nogen vitamin piller . 

Dem har jeg så taget hele vejen igennem min graviditet , men nu har jeg så læst at man kun må få et vis antal MG af a vitamin ellers så optager man alle de andre vitaminder i kroppen som man måske får for mange af . 

er der nogen som kan hjælpe med hvor mange MG man må få af a vitamin og hvad der sker hvis du får for mange .

Og er der nogen af jer som tager vitamin som er apotekets egne ??

jeg mener der er 500ug A vitamin er apotekets egne... det står jo på... og det anbefales maks at få 400ug... men alså.... jeg tror ikke der sker noget ved det

Anmeld

6. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Jeg har kigget på glasset og der står nemlig 800 . Men de anbefalede dem selv i sin tid og da jeg blev gravid og købte de andre ting som kalk jern og folinsyre der spurgte jeg om de var gode nok og det var de sagde de. 

Men jeg har bare hørt man kunne optage fedtet i kroppen hvis man fik for meget a vitamin i stedet for at forbrænde det . 

Og det ønsker jeg ikk lige , men må høre lægen af . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.