biogaia???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.626 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

kbm1

hej vil høre om der er nogle der har erfaringer med biogaiadråber til de små.. min datter er 3 måneder og vi overvejer at prøve dem...

og hvor mange gav i??

hilsen kamilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

kbm1

der er slet ikke nogen der kender dem??

Anmeld

5. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg aner ikke hvad det er!

Ville bare ikke lukke tråden ned uden lige at skrive et svar

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

kbm1 skriver:

hej vil høre om der er nogle der har erfaringer med biogaiadråber til de små.. min datter er 3 måneder og vi overvejer at prøve dem...

og hvor mange gav i??

hilsen kamilla

anede ikke sådan noget fandtes... men det lyder fornuftigt!

fandt dette link:

http://www.jordemoder.dk/dk/BioGaia-Kolik.aspx

Anmeld

5. oktober 2010

kbm1

ja har været inde og læse det og man kan sige at når de ligefrem anbefaler det så kan det jo ikke være skadeligt...

men har en pige der stadig døjer med at det gør ondt når hun prutter.. vi har prøvet diverse ting bla. mylicondråber og zoneterapi ingenting hjælper

det forstyrre hendes søvn,, hendes spisning og så ellers bare generelt,

er bare ved at være meget meget træt af aldrig at få ordentlig sammen hængende søvn, når man skal op og vugge den lille stakkel min. hver 3 time om natten. hvad gør man..??

men har købt disse dråber idag og har også givet hende dem. men tror ikke de virker med det samme.. ville være utroligt så

men er der ingen der har erfaringer med dem???

Anmeld

15. oktober 2010

Anne82

Hej!

Jeg har rigtig god erfaring med Bio-gaia dråber, har brugt dem til min datter lige fra fødslen fordi hun havde slugt fostervand og derfor havde lidt mavekneb. Jeg synes de virker fantastisk og giver dem stadig til hende dagligt (hun er nu 3 mdr) og hun har stort set aldrig kans med maven. Bio-gaia består jo af en bakterie som er naturligt forekommen i vores tarmsystem, så har overhovedet ingen bekymring ifht. at give mit barn det.

Mvh mor til Selma

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.