Ja vores Rasmus er bare ved at drive mig til vanvid...
Alt hvad han gider er, at sidde ved com, PS2 ell tv'et. Gider intet andet... Joh... Også køre i hovedet af mad.
Han er meget lidt aktiv og spiser meget. Har gener for at udvikle fedme, da han ligner sin far.
Men drengen er bare Sååååå ligeglad med alt.
Jeg synes, vi har prøvet alt snart...
I næste uge skal jeg i skole igen og de store drenge skal hen til min aktive mor i næste uge. Hun ville så tage dem med på en hyggelig cykeltur med madpakke osv. Men Rasmus vil bare IKKE med. Han vil hellere sidde alene og glo lige ud i luften, end at cykle.
Jeg har det virkelig træls med, at han sidder så meget ved com, PS2 og tv'et, men sætter vi begrænsning på, flipper han.
Ikke at det rører mig så meget, men han laver ikke noget andet i stedet. Sidder bare og glor ud i luften ell læser en bog.
Han leger ikke med venner, cykler, kører på rulleskøjter ell lign.
Og ikke nok med det...
Rasmus har ALTID sat virkelig dårligt ved bordet og spist. Ja der er vi så røget tilbage til 2 års alderen igen >(
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre (?)
Har bare lyst til at råbe ham ind i hovedet: SÅ TAG DIG SGU DA SAMMEN FOR HELVEDE DA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men det gør jeg jo heller ikke...
Rasmus har ikke særlig stor selvtillid og selvværd og samtidig med det hele, vil jeg virkelig gerne have, at han får en masse mere af det.
Men hvordan, når jeg overhovedet ikke kan komme ind til ham. Han er bare SÅ ligeglad (?)
Ork for helvede da........... :'( :(
Håbernogen har erfaring med de 10-11 årige drenge...
(H)
Kloster
Anmeld