Spark i blæren...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.025 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

sandratobias

Er der nogle af jer der har/havde det i uge 19+...???

Igår fik jeg et spark i blæren... Troede det bar var mig, men spurgte i dag til scanning om det ku være den lille... Og ja... Men zyz da nu godt nok det er tidligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

2babygirls

sandratobias skriver:

Er der nogle af jer der har/havde det i uge 19+...???

Igår fik jeg et spark i blæren... Troede det bar var mig, men spurgte i dag til scanning om det ku være den lille... Og ja... Men zyz da nu godt nok det er tidligt...

Hvis du har en livlig baby, er intet for tidligt

Bare vent til den øver sig på at lægge med hovedet ned af sidst i graviditeten... uhhhh troede jeg skulle tisse 5 liter NUUUUU... vildt ubehageligt

Anmeld

5. oktober 2010

Diana...

Åhh ja og overvejer om gå med tena ha ha. Hun sparker så hård nogen gange at jeg er sikker på jeg snart tisser i bukserne ha ha

Anmeld

5. oktober 2010

sandratobias

Hehe... Jamen det må jeg da hellere glæde mig til..   He...

Godt det ikk kun er mig der har det sådan..

Anmeld

5. oktober 2010

VIPpigen

Slet ikke tidligt. Jeg oplevede det noget tid efter NF, og var helt sikker på hun i lang tid lå og hoppede på den, for skulle tisse HELE TIDEN. Og kunne mærke små prik på den inden jeg skulle skynde mig at finde et toilet... Syntes selv det var underligt. Men vi var så til kønsscanning da jeg var 17+0, og der var lillepigen sååå sød lige at demonstrere hvordan hun gjorde. Så hun havde det ene ben nede på blæren, og det andet bukket op... Og SPARK, sådan hopper man rundt på mors blære. Sygeplejersken grinede også meget af det, for er åbenbart ikke tit man tager de små i faktisk at gøre det. Men jeg fik da bekræftet at den var god nok, og tror bestemt hun elsker hoppepuder og trampoliner når hun kommer ud også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.