Lotten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Diana...

Søde Lotte

Hvordan går det med projekt blefri? 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

SaNiNa

uuuh ja hvordan går det?

Fortæl fortæl

Anmeld

5. oktober 2010

Diana...

Opper den lige da jeg kan se du online nu ;) 

Anmeld

5. oktober 2010

LotteN

sorry sorry søde - jeg sidder jo ikke på baby dagn lang, som andre

Jamne det går ganske fint.
Igår kom hun hjem i de samme bukser som hun tog afsted i - så ingen uheld i dagplejen igår, men vi gik en tur på ca 45 min igår aftes og der siger hun, hun skal tisse, så af med bukserne ude på marken - men desværre var der et lille uheld der.

Idag havde hun et uheld i dagplejen og så blev det til to små hjemme. Men tror det skyldes vi var udenfor og hun legede med naboen (pige på snart 3 år). Så jeg tror vi bliver inde de næste par dage så hun lige kan få lidt store koncentration på det og der ikke sker så meget. me nskal dog siges hun nok kom og sagde 2-3 gange hun skule tisse mens vi var udenfor...

Så alt i alt synes jeg hun klare det rigtig flot ti ltrods for en del uheld nogle af dagene - men hun er jo også kun 2 år og 4 måneder.

Men super sødt af dig at tænke på os

Anmeld

5. oktober 2010

Diana...

Hold da op det er godt nok flot det synes jeg sgu! DYGTIGE STORE PIGE. 

Og ja der vil ske uheld i sær når man går og leger så kan man hurtig lige glemme det lidt jo. Ihh synes det er så flot altså. 

Anmeld

5. oktober 2010

LotteN

hehe, jo tak. er skam også en MEGET stolt mor

Deter så sjovt at se hende når hun har lavet pølser på potten. Hun står med det helt store smil og tripper i gulvet og så skal de lige vises til mor eller far (alt efter hvem der lige hjalp) - alle skal jo se de pølser

Anmeld

5. oktober 2010

Mira0911

LotteN skriver:

Igår kom hun hjem i de samme bukser som hun tog afsted i - så ingen uheld i dagplejen igår, men vi gik en tur på ca 45 min igår aftes og der siger hun, hun skal tisse, så af med bukserne ude på marken - men desværre var der et lille uheld der.

Idag havde hun et uheld i dagplejen og så blev det til to små hjemme. Men tror det skyldes vi var udenfor og hun legede med naboen (pige på snart 3 år). Så jeg tror vi bliver inde de næste par dage så hun lige kan få lidt store koncentration på det og der ikke sker så meget. me nskal dog siges hun nok kom og sagde 2-3 gange hun skule tisse mens vi var udenfor...

Så alt i alt synes jeg hun klare det rigtig flot ti ltrods for en del uheld nogle af dagene - men hun er jo også kun 2 år og 4 måneder.

Hvor er det bare fantastisk... 

Anmeld

6. oktober 2010

Diana...

LotteN skriver:

hehe, jo tak. er skam også en MEGET stolt mor

Deter så sjovt at se hende når hun har lavet pølser på potten. Hun står med det helt store smil og tripper i gulvet og så skal de lige vises til mor eller far (alt efter hvem der lige hjalp) - alle skal jo se de pølser

Åhh hvor skønt. Så hun jo også bare så klar til potte som man kan være det jo bare dejligt.

Anmeld

7. oktober 2010

Diana...

LotteN skriver:

Ha ha Lucas er så IKKE klar til potten griner. Han rende rundt igår og hygget og luftøret efter et bad. og så slår han så en prut og siger puh som han altid gør når han slår en prut griner. Så tager jeg potten frem og siger hvis du skal tisse eller lave puh så sæt du dig her på potten og så grinte han og gik lidt rund om den og gjorde tegn til at sætte sig flere gange men gjorde det så ikke. Og jeg går så ud i køkkenet for at hente lidt at drikke til ham og da jeg kommer tilbage sidder han på hug ved siden af potten og skider griner. 

Anmeld

7. oktober 2010

LotteN

Diana... skriver:

Ha ha Lucas er så IKKE klar til potten griner. Han rende rundt igår og hygget og luftøret efter et bad. og så slår han så en prut og siger puh som han altid gør når han slår en prut griner. Så tager jeg potten frem og siger hvis du skal tisse eller lave puh så sæt du dig her på potten og så grinte han og gik lidt rund om den og gjorde tegn til at sætte sig flere gange men gjorde det så ikke. Og jeg går så ud i køkkenet for at hente lidt at drikke til ham og da jeg kommer tilbage sidder han på hug ved siden af potten og skider griner. 

haha, je hvor godt

Du skulle lige forsøge dig om den nu var spændende, og fik den lige tilbage i ansigtet - sådan Lucas, så kan mor sandelig lære det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.