Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter fylder 4 år her i november og jeg mangler lidt inspiration til hendes ønskeseddel Hvad ønskede jeres tøser sig, da de blev 4??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JulieE skriver: Min datter fylder 4 år her i november og jeg mangler lidt inspiration til hendes ønskeseddel Hvad ønskede jeres tøser sig, da de blev 4??
min niece havde da hun blev 5 ønsket sig en krudsedulle Kim eller Karla i over et år .. så altså både da hun blev 4 og 5 ... hun fik den da hun blev 5 og var lykkelig
Nintendo DS, puslespil, malerbøger, tøj, bratz, tur til lalandia, kort med penge, en lillesøster osv
Min datter bliver 4 sidst i oktober, hendes store ønske er en rigtig fin prinsessekjole.
serinasmor skriver: min niece havde da hun blev 5 ønsket sig en krudsedulle Kim eller Karla i over et år .. så altså både da hun blev 4 og 5 ... hun fik den da hun blev 5 og var lykkelig
Den kunne sikkert også være et hit her. den skriver jeg straks på, Tak
henh01 skriver: Nintendo DS, puslespil, malerbøger, tøj, bratz, tur til lalandia, kort med penge, en lillesøster osv
en lillesøster... Griner... Der tror jeg alligevl lige vi hopper over
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128