Spørgsmål om MME i kop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.640 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Mor til L&S

Hej alle

Liva får 3 grød/mos måltider om dagen med ca 60 ml MME i hver

Inden sengetid får hun en flaske hvor hun ca spiser 200 - 240 ml..

Så nogen dage får hun ikke de 400 ml som hun skal have så tænkte jeg ville give hende MME i kop til hendes harvregrød om morgenen (til de andre måltider får hun vand)

Men får de MME lunt eller koldt i en kop med drikketud.. Jeg bruger pulver NAN 1 til hende...

Håber nogen kan hjælpe..

PFT

Rollo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

afrobabies

Rollo skriver:

Hej alle

Liva får 3 grød/mos måltider om dagen med ca 60 ml MME i hver

Inden sengetid får hun en flaske hvor hun ca spiser 200 - 240 ml..

Så nogen dage får hun ikke de 400 ml som hun skal have så tænkte jeg ville give hende MME i kop til hendes harvregrød om morgenen (til de andre måltider får hun vand)

Men får de MME lunt eller koldt i en kop med drikketud.. Jeg bruger pulver NAN 1 til hende...

Håber nogen kan hjælpe..

PFT

Rollo

Jeg vil mene at mme lige skal op og koge inden du giver hende det i en kop, men det kan godt drikkes kold

Anmeld

5. oktober 2010

Mor til L&S

victoria2008 skriver:

Jeg vil mene at mme lige skal op og koge inden du giver hende det i en kop, men det kan godt drikkes kold

MME må da ikke koge....

Anmeld

5. oktober 2010

afrobabies

Rollo skriver:

MME må da ikke koge....

Nej, men du skal lige varme vandet op, som når du varmer en sutteflaske

Anmeld

5. oktober 2010

SaNiNa

Vi har givet det koldt lavet på kogt vand.

Vi har haft en flaske stående i køleskabet så vi kunne holde øje med hvor meget ham fik i løbet af dagen.

Anmeld

5. oktober 2010

serinasmor

Rollo skriver:

MME må da ikke koge....

nej det må ikke koge ...

men jeg undrer mig over at hun kun får én flaske om dagen ... vil hun ikke have flere eller hvordan??

serina har kun fået MME i kop 2 gange og begge gange var igår ( hun er forkølet og havde svært ved flasken .. så jeg forsøgte at få hende op på de 400 ml .. lykkedes ikke helt med det hjalp da) og der fik hun det hældt direkte fra brikken(nan2) og i glasset .. både da det havde stuetemperatur og senere da det var køleskabskoldt ...men hun er jo så også vant til at drikke sødmælk fra køleskabet...

Anmeld

5. oktober 2010

Mor til L&S

serinasmor skriver:

nej det må ikke koge ...

men jeg undrer mig over at hun kun får én flaske om dagen ... vil hun ikke have flere eller hvordan??

serina har kun fået MME i kop 2 gange og begge gange var igår ( hun er forkølet og havde svært ved flasken .. så jeg forsøgte at få hende op på de 400 ml .. lykkedes ikke helt med det hjalp da) og der fik hun det hældt direkte fra brikken(nan2) og i glasset .. både da det havde stuetemperatur og senere da det var køleskabskoldt ...men hun er jo så også vant til at drikke sødmælk fra køleskabet...

Ok tak - jeg ammer hende stadig derfor kun 1 flaske inden sengetid

Anmeld

5. oktober 2010

Mor til L&S

Sanne og Nicklas skriver:

Vi har givet det koldt lavet på kogt vand.

Vi har haft en flaske stående i køleskabet så vi kunne holde øje med hvor meget ham fik i løbet af dagen.

ja det var også det jeg tænkte... Laver det på kogt vand og derefter i køleskabet..

Tak for svar..

Anmeld

5. oktober 2010

Mor til L&S

victoria2008 skriver:

Nej, men du skal lige varme vandet op, som når du varmer en sutteflaske

Ja det er vi enige i

Tak for svar!

Anmeld

5. oktober 2010

Carina1977

De kan sagtens drikke mme koldt, men det er jo ikke sikkert barnet vil det. de tager i hvert fald ikke skade af at drikke det koldt. Jeg kan da huske at min egen søn fik mme der ikke var varmet op, men tror først det var efter han var 9 mdr.....kan ikke helt huske det, han er jo 10 år nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.