Hvilken bar???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Jibbe

Helt klart Mars men Yankie er også god. Spiser aldrig snickers, kan ikke lide chokolade med peanuts

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Maja88

jeg kan slet slet ikke fordrage mars her under graviditeten, fik vildt meget lyst til det en dag- så mig ned at købe en.... men synes de smager af gammel hehe kan ikke rigtig forklare det.

men ja twix, crisp,  center bar mmmmmm

Anmeld

5. oktober 2010

FrkT

Puhhh jeg kan ikke rigtigt vælge. Det er både Snickers, Lion, Twix og Kitekat. Så har stemt Snickers, da de andre ikke var på listen, udover Twix, og så er jeg nok alligevel mest til Snickers.

Men elsker næsten alle chokoladebarer. Dog HADER, HADER, HADER jeg Bounty, kan slet ikke forstå at folk kan spise det. Synes den smager SÅ klamt! 

Anmeld

5. oktober 2010

Carina1977

Jeg er til mars, synes den er bedst......øv nu bliver jeg altså chokolade-sulten

Anmeld

5. oktober 2010

TbCp

Jeg er ikke sådan speciel vild med chokolade... så skal det være sådan noget rigtig lækkert halvdyrt noget med marcipan eller lign. i...

Men skal jeg vælge sådan en chokoladebar så må det blive Twix....

Anmeld

5. oktober 2010

Diana...

FrkT skriver:

Puhhh jeg kan ikke rigtigt vælge. Det er både Snickers, Lion, Twix og Kitekat. Så har stemt Snickers, da de andre ikke var på listen, udover Twix, og så er jeg nok alligevel mest til Snickers.

Men elsker næsten alle chokoladebarer. Dog HADER, HADER, HADER jeg Bounty, kan slet ikke forstå at folk kan spise det. Synes den smager SÅ klamt! 

ENIG!

Anmeld

5. oktober 2010

Diana...

Åhh jeg ved altså slet ikke hvad jeg skal trykke hi hi Jeg ELSKER chokolade nok lidt for meget ha ha. Og elsker en masse og det kommer helt and på mit humør hvad jeg har lyst til. Hmm mon man skulle sende manden over i brugsen hi hi ;) 

Anmeld

5. oktober 2010

Sees

Nu spiser jeg ikke særlig tit chokolade, men SKAL jeg vælge, så må det være:

Bounty - eller Daim

Anmeld

5. oktober 2010

JustAnotherName

Min fortrukne er DAIM!

Jeg gider ikke Mars, Sneakers og dén dur af chokolade-barer.
Så er jeg langt mere bare til at spise ren mælke-chokolade (plade).

Ellers ville jeg nok vælge den hvide "Crisp" chokolade med knas, bar.

Jeg satte dog min stemme ved "Twix", da den var den af udvalget på listen, som jeg ville fortrække mest fremfor de andre.

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

Den der hvide med krisp kan ikk huske hvad den hedder

Den hedder Crunch White og er produceret af Nestlé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.