11+3 og tankerne flyver....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

J25

Kender i det at ens tanker flyver i øst og vest. - Ku godt li bruge et par kloge og varme ord fra jer tøser 

Har endnu ikke været til skanning, skal først 12+6 (næste fredag) og hvor jeg dog glæder mig, til at se om der virkelig er et lille væsen inde i mig.

Jeg har haft frygtelig kvalme i 1½ måneds tid og meget træthed og er blevet testet ved lægen positiv og livmoderen var vokset det den skulle og havde skiftet lidt farve, som den også skulle. -men alligevel kan jeg gå og blive usikker på, om der virkelig er noget derinde, når man intet endnu kan se på mig og været til skanning - kender i det???

Jeg er 26 år, 1. gangs gravid vejede ca 55 kg før graviditet og 170 cm høj, og intet rigtig endnu taget på. Kan virke lidt oppustet om aftenen, men det er nærmest også det. Syntes i andre har så mange fine billeder af jeres maver allerede når i er de her 11 uger henne.

Er der nogen af jer som også oplever flere smerter i maven både lige under midt for bryst, i maven midt på, i siderne, ja nærmest over alt skiftevis , håber i forstår det jeg skriver, kan selv høre det lyder lidt forvirrende. 

- men som skrevet, tankerne flyver i øst og vest

kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

kbk100

Hej!

Det lyder da til at du har flere graviditetessymptomer. Mon ikke også din egen fornemmelse er, at du er gravid?

Smerterne i maven, i sær i siderne, kan godt lyde som om det er ledbånd der strækker sig, netop fordi livmoderen vokser.

Der er ikke noget besynderligt i, at du ikke er vokset eller har taget på endnu. Tænk på at den stadig er en lille "spunk" derinde! Det skal nok komme med tiden. Og så vokser kvinder bare meget forskelligt under graviditeten.

Held og lykke til scanningen.

Anmeld

5. oktober 2010

J25

Præcis - min fornuft siger mig jo også det du skriver, at jeg nok ikke kan bilde min krop alle de symptomer ind, men tankerne kan flyve en gang imellem, og så kan det jo ofte hjælpe, at vide man ikke er alene i båden om at have "latterlige" bekymringer  - er jo også glad, meget glad....meeeeeeeeeeeeen bliver nu godt med et bevis til skanning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.