Hjælp ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Anonym trådstarter

Heej piger . 

Er der nogen af jer der har prøvede at have for mange hvide blodlegmer under jeres graviditet ??

Jeg er sådan lidt i vildrede over det og ret så skuffet over min læge . 

Jeg har haft problemer med at tage jerne tabletter . Derfor stoppede jeg , det drøftede jeg med lægen og fik så afvide jeg skulle have taget en blod prøve for at se om jeg har nok jern i kroppen . 

Da jeg så ringer fro at få svar idag for jeg lige pludselig afvide at jeg har for mange hvide blodlegmer det har jeg intet hørt om at jeg skulle have taget en blod prøve for , så nu skal jeg have lavede en ny blodprøve .

Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen af jer har prøvede det og hvad det vil betyde ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Blyb

Jeg ved desværre intet om det, men læser lige nysgerrigt med

Anmeld

5. oktober 2010

Anonym trådstarter

Det er skam os helt i orden  

Anmeld

6. oktober 2010

BabyNilas

Anonym skriver:

Heej piger . 

Er der nogen af jer der har prøvede at have for mange hvide blodlegmer under jeres graviditet ??

Jeg er sådan lidt i vildrede over det og ret så skuffet over min læge . 

Jeg har haft problemer med at tage jerne tabletter . Derfor stoppede jeg , det drøftede jeg med lægen og fik så afvide jeg skulle have taget en blod prøve for at se om jeg har nok jern i kroppen . 

Da jeg så ringer fro at få svar idag for jeg lige pludselig afvide at jeg har for mange hvide blodlegmer det har jeg intet hørt om at jeg skulle have taget en blod prøve for , så nu skal jeg have lavede en ny blodprøve .

Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen af jer har prøvede det og hvad det vil betyde ??

Hver gang jegh ar været til lægen har jeg haft for mange hvideblodlegmer i min urinprøve. Det de så efter var om jeg havde blærebetændelse og det har jeg ikke haft.

Min læge sagde til mit sidte lægebesøg at det havde man tit som gravid og derfor ville d dyrke prøven for at se om det var blærebetændelse. Men det var det heldigvis ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.