UGG støvler - erfaringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Malonde1985

Min far rejser til Canada i næste uge, og jeg har lidt overvejet at be ham om at købe et par støvler med hjem. De koster kun 700,- der - hvor de her i dk koster op imod 2000,-. Men er de gode at gå med???? De ser superlækre ud og tænker de måske er perfekte for en gravid at rende rundt med til vinter, hvis man får vand i benene osv osv  ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Assi

Jeg har et par (sorte med snøre) og ELSKERRRRR dem. Jeg har også deres hjemmesko - er igang med 2. par da jeg hurtig sled de 1. ned

Jeg vil rigtig gerne ha dem med kort skaft! (men ja dyrt her i DK). Jeg synes det er sådan en skøn støvle. De er jo ikke de kønneste og mest elegante (man får altså lidt store fødder i dem), men tilgengæld emmer de af hygge! De er så dejlige at have på. Jeg har nogle gange brugt mine ude i sne uden strømper!

herfra i hvert fald

Anmeld

5. oktober 2010

sarahb

de er så gode og du holder varmen super godt i dem.. Virkelig fantastiske..

Anmeld

5. oktober 2010

Malonde1985

Tak for jeres svar  ku være man sku høre sin gamle far om han ikke lyster at tage et par med hjem for mig.. det er jo ik hver dag nogen man kender skal så langt væk, så når nu det er, så ku man da godt lige høre ad .. De ser nemlig bare sååå superlækre ud de støvler. Har kun haft "Billige" bamsestøvler, som bare ik holdt ret længe og hurtigt blev rigtig grimme - men de var gode at gå med, så kan kun forestille mig at de her så må være endnu mere lækre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.