Sidestik midt på maven ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.259 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

morethanperfect

Hej tøser ..

Når jeg er ude og gå , får jeg "sidestik" midt på maven men også i siderne ... Ved ikke om det er sidestik , men er der andre der har eller har haft det ?? Det gør vildt ondt og stopper kun hvis jeg sætter mig i 5 minutter ...  Er 36+0 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Maja_4000

Det har jeg også - men kun i siderne :/

Anmeld

5. oktober 2010

blomst84

Følger lige med har det på samme måde nemlig :-)

Anmeld

5. oktober 2010

kkk

Er det ikke ligamentsmerter/plukveer?

Særligt i min første graviditet kunne jeg næsten ikke gå ture den sidste måned, fik simpelthen så mange plukveer blandet med ligamentsmerter. Det var meget bedre at cykle... Det belastede ikke mavemuskulaturen på min tykke krop så meget

Det har været lidt det samme ved de to efterfølgende graviditeter, men ikke helt lige så slemt. Der her jeg godt kunne gå ture, hvis jeg bare gik laaangsomt.

Anmeld

5. oktober 2010

morethanperfect

kkk skriver:

Er det ikke ligamentsmerter/plukveer?

Særligt i min første graviditet kunne jeg næsten ikke gå ture den sidste måned, fik simpelthen så mange plukveer blandet med ligamentsmerter. Det var meget bedre at cykle... Det belastede ikke mavemuskulaturen på min tykke krop så meget

Det har været lidt det samme ved de to efterfølgende graviditeter, men ikke helt lige så slemt. Der her jeg godt kunne gå ture, hvis jeg bare gik laaangsomt.

Hmm , kan det godt være plukveer selvom maven ikke bliver hård ??

For når de kommer prøver jeg at trykke lidt på maven og den er ikke hård ??? 

Anmeld

5. oktober 2010

Maja_4000

morethanperfect skriver:

Min mave bliver heller ikke hård .. Men jeg er jo "kun" i 29. uge .. Så jeg har nok noget i vente endnu (;

Anmeld

5. oktober 2010

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Min mave bliver heller ikke hård .. Men jeg er jo "kun" i 29. uge .. Så jeg har nok noget i vente endnu (;

Jeg havde ikke ondt så tidligt .. Det først kommet nu her for ca en uge siden ..  Det underligt syns jeg ... 

Anmeld

5. oktober 2010

Maja_4000

morethanperfect skriver:

Jeg havde ikke ondt så tidligt .. Det først kommet nu her for ca en uge siden ..  Det underligt syns jeg ... 

Ja , og jeg glemte at spørge jm da jeg var der i fredags ! :b

Anmeld

5. oktober 2010

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Ja , og jeg glemte at spørge jm da jeg var der i fredags ! :b

Ja det gjorde jeg også i dag ! :O

Anmeld

5. oktober 2010

kkk

morethanperfect skriver:

Njaah... måske. Men det er netop derfor jeg også skriver ligamentsmerter. Min oplevelse er, at det er hele 'ophænget' og muskulaturen rundt om maven, der er virkeligt hårdt spændt ud i den sidste måneds tid. Og netop når jeg gik tur, gjorde de nas. Plukveerne gjorde mig mest 'stakåndet', så jeg var nødt til at stå stille og lige får det hele til at slappe af, mens ligamentsmerterne fik det til at gøre ondt både i siderne, på midten af maven og ned i lyskene...

Synes at plukveer godt kan føles mere hårde 'inden i maven' end 'uden på', hvis du forstår?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.