Flere spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Estrella-

Kæresten og jeg har aftalt at begynde på projekt baby

Vi har været i gang ca to mdr. Sidste månede kom mens fem dag for sent. Jeg vil egentlig høre hvordan man kan regne ud hvornår man har æggeløsning? Har læst at det ca er 12-16 dage efter sidste mens første dag. Dag 12 var sidste onsdag. Men så i dag har jeg haft lidt niv i underlivet så tænker det måske er æglæsning?!    Er det ikke også noget med at man kan se på ens udflød?

Håber der er nogen som kan hjælpe mig lidt Det godt nok spændende, men svært at holde spændingen ud. Jeg synes bare alle omkring mig bliver/er gravide. Jeg vil også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Moar2011

Estrella- skriver:

Kæresten og jeg har aftalt at begynde på projekt baby

Vi har været i gang ca to mdr. Sidste månede kom mens fem dag for sent. Jeg vil egentlig høre hvordan man kan regne ud hvornår man har æggeløsning? Har læst at det ca er 12-16 dage efter sidste mens første dag. Dag 12 var sidste onsdag. Men så i dag har jeg haft lidt niv i underlivet så tænker det måske er æglæsning?!   Er det ikke også noget med at man kan se på ens udflød?

Håber der er nogen som kan hjælpe mig lidt Det godt nok spændende, men svært at holde spændingen ud. Jeg synes bare alle omkring mig bliver/er gravide. Jeg vil også

- det bedste er vel at i ikk tænker så meget på det, sex'er hver 2dag, og selvf skal det være fordi i har lyst og ikk pga baby projekt. - det spiller jo meget ind hvis man ikk tænker på andet jo

Pøj Pøj med det

Hilsen 6+5

Anmeld

5. oktober 2010

Mussi30

Så længe din cyklus måske ikke helt er kommet på plads efter du er stoppet med p-pillerne, kan det godt være svært at regne sig frem til sin ægløsning.

Personligt er jeg aldrig i tvivl, da jeg altid har haft ægløsningssmerter i sterdet for mens smerter :-)

Men der findes jo metoder til at finde ud af det. Du kan købe ægløsningstests ( de koster vist omkring 125,- for 7 i Matas). Eller du kan måle din temperatur i dagene omkring hvor du forventer at have ægløsning. Din temperatur vil stige ca 0.5 grad den dag du har ægløsning.

Men ellers er jeg helt enig med Babyklar - Jo mindre man tænker på det, jo større chance er der nok for at der lige pludselig er bingo!

Anmeld

5. oktober 2010

twinboys

Jeg vil bare ønske dig held og lykke med babyprojekt...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.