hvornår tog i jeres første mavebillede? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

SoffiLine

Tog det første billede da jeg var 11+3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Brams

Mener jeg var 20 uger henne, da vi tog første billede. Derefter tog vi billede hver anden uge

Anmeld

5. oktober 2010

CiSo

jeg tog mit første da jeg var 15+0 og så ellers når jeg lige syntes.. :-) jeg har ikke gjort det med en bestemt tids mellemrum..

Anmeld

5. oktober 2010

Low

Jeg tog mit første mavebillede dagen efter at jeg fandt ud af at jeg var gravid. Min første mave tog jeg 4+3

Anmeld

5. oktober 2010

mullesmith2

tog det første da jeg var 11+ et eller andet  der kunne man kun lige ane en lille bitte smule og det var med tviillinger. Men ellers ja så har jeg taget billder hver hver uge næsten.

Anmeld

5. oktober 2010

mum2010

Jeg tog det første mavebillede da jeg fandt ud af jeg var gravid, og havde fået det bekræftet ved lægen  Og derefter tog vi et ca hver uge. Fik bare desværre ikke et den nat jeg fødte fordi det hele gik så stærkt

Anmeld

5. oktober 2010

2babygirls

hej de damer..

Jeg er i 9. uge imorgen, og tænker så småt på at tage et mavebillede.

Hvornår tog i jeres første?

god tirsdag

Det første blev taget ca i uge 16, men kun fordi min storesøster plagede om et billede, så pustede mig godt op, så der kunne komme en lille bule med på billedet 

Men har lidt fortrudt jeg ikke fik taget mig sammen til at tage et hver uge... Så gå du endelig i krig.. du vil elske at du gjorde det når maven en dag er væk, og til næste graviditet at samligne med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.