Babykalenderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
27 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

NoName

Er der nogen af jer der har den???

Hvad synes i om den??? er den en go eller???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Pige2009

Kan man få det nærmere uddybet?

Anmeld

5. oktober 2010

NoName

Baagøe skriver:

Kan man få det nærmere uddybet?

den her:

http://www.lauraamalie.dk/Produktmenu/B%C3%B8ger/Babykalenderen.html

Anmeld

5. oktober 2010

patella

Er der nogen af jer der har den???

Hvad synes i om den??? er den en go eller???

Jeg har den og brugte den enormt meget i starten til at notere madtidspunkter, højre/venstre bryst, sovetider osv. Og så skrev jeg uge for uge hvad der var sket, hvad han kunne nu osv. Jeg er blevet lidt dårligere til at skrive hvad der sker osv (nu er han 10 måneder), men det er super smart man KAN gøre det, det er virkelig sjov læsning længe efter. Jeg bruger den dog stadig til at læse hvad der sker hver uge... altså der er sådan en halv side ca. pr. uge som forfatterne har skrevet om at nu kan de spise alm. mad og nu skal man sikre hjemmet og nu kan de sige de og de lyde osv... Rigtig dejligt. Jeg vil varmt anbefale den!

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

Sød kalender

Hvis ikke det var fordi jeg er ved at gå ind i 18. uge kunne jeg finde på at købe den, men kan sgu ikke huske hvad pokker der skete for bare en uge siden.

Og skal man ha sådan en skal man gøre det fra start tænker jeg

Anmeld

5. oktober 2010

patella

SoffiLine skriver:

Sød kalender

Hvis ikke det var fordi jeg er ved at gå ind i 18. uge kunne jeg finde på at købe den, men kan sgu ikke huske hvad pokker der skete for bare en uge siden.

Du kan sagtens nå og få meget glæde af den endnu !!! Jeg ville købe den hvis jeg var dig 

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

patella skriver:

Du kan sagtens nå og få meget glæde af den endnu !!! Jeg ville købe den hvis jeg var dig 

hvad så med de første mange uger ??? der vil være tomt?

Anmeld

5. oktober 2010

NoName

patella skriver:

Jeg har den og brugte den enormt meget i starten til at notere madtidspunkter, højre/venstre bryst, sovetider osv. Og så skrev jeg uge for uge hvad der var sket, hvad han kunne nu osv. Jeg er blevet lidt dårligere til at skrive hvad der sker osv (nu er han 10 måneder), men det er super smart man KAN gøre det, det er virkelig sjov læsning længe efter. Jeg bruger den dog stadig til at læse hvad der sker hver uge... altså der er sådan en halv side ca. pr. uge som forfatterne har skrevet om at nu kan de spise alm. mad og nu skal man sikre hjemmet og nu kan de sige de og de lyde osv... Rigtig dejligt. Jeg vil varmt anbefale den!

Hmm det er vel for sent at starte på den nu hvor hun er næsten 11 uger???? synes egentlig også den lyder smart

Anmeld

5. oktober 2010

mum2010

Jeg har den også og bruger den rigtig meget - skriver stadig alt mad og søvn i den ( min søn er 6½ måned) Og så skriver jeg uge for uge i den om hans udvikling. Synes den er rigtig sjov at læse tilbage i og se hvor rodet det egentlig var det hele med mad og søvn i starten  Og så er den jo også ret sjov for baby når han/hun bliver voksen og kan læse om sin udvikling. Kan kun anbefale den

Anmeld

5. oktober 2010

mum2010

SoffiLine skriver:

Sød kalender

Den er til når baby er født - i hvert fald den jeg har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.