Svimmelhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

AnneBJ

Jeg er i 17. uge, og bliver af og til temmelig svimmel. Ikke så jeg besvimer, eller er ved at falde, føler bare det hele lige kører rundt engang inden i. Har prøvet at finde system i det, men det kommer på alle tider døgnet, uanset om jeg er sulten eller ej, hænger ikke sammen med kvalme eller tørst og jeg spiser den mængde jern man skal..

Måske opstår det af og til i forbindelse med jeg har hovedpine - men det kan også sagtens komme alene. Har fået tid ved lægen om en uge, men ville lige høre, om nogle har oplevet at være svimle "uden grund"? - altså hvor det bare er fordi man er gravid, og der ikke er noget at gøre ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Maja88

jeg har det på samme måde. men ved mig hjælper det at spise.. fik at vide ved JM det var helt normalt man kunne blive det.

men bare hav mad på dig konstant.

Anmeld

5. oktober 2010

AnneBJ

Maja88 skriver:

jeg har det på samme måde. men ved mig hjælper det at spise.. fik at vide ved JM det var helt normalt man kunne blive det.

men bare hav mad på dig konstant.

Jeg glemte selvfølgelig at spørge JM igår, der var andre ting der var vigtigere

Men jeg spiser stort set konstant i forvejen, og det er derfor det undrer mig lidt.. det er ikke fordi jeg tror det er farligt, men det er bare lidt irriterende!

Anmeld

5. oktober 2010

Maja88

AnneBJ skriver:

Jeg glemte selvfølgelig at spørge JM igår, der var andre ting der var vigtigere

Men jeg spiser stort set konstant i forvejen, og det er derfor det undrer mig lidt.. det er ikke fordi jeg tror det er farligt, men det er bare lidt irriterende!

jeg føler heller ikke jeg laver andet end at spise og drikke for tiden. men det hjælper ved mig at spise.

Anmeld

5. oktober 2010

Sisley

Altså man kan jo godt blive ret påvirket af hormonerne, men nu er du jo ret langt henne, så jeg tænker mere om din krop mangler et eller andet vitamin, sukker e.lign. Kan din læge ikke tage en blodprøve og tjekke om alt er ok?

Anmeld

5. oktober 2010

AnneBJ

Sisley skriver:

Altså man kan jo godt blive ret påvirket af hormonerne, men nu er du jo ret langt henne, så jeg tænker mere om din krop mangler et eller andet vitamin, sukker e.lign. Kan din læge ikke tage en blodprøve og tjekke om alt er ok?

Jo jeg har i hvert fald tænkt mig at være lidt krævende dernede. For som nævnt er jeg ikke bange for det eller noget, men det er træls. Og jeg spiser og drikker jo som jeg skal, får jern og hvile osv... Må lige sørge for hun undersøger hvad hun kan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.