Skal - skal ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Sisley

Okey - jeg har forelsket mig i et par Dr. Martens vinterstøvler (model Jenny i sort, hvis nogen vil google). De er pisse lækre, men koster kr. 1.400!!! Skal jeg købe eller skal jeg købe ikke???

Det er min sidste måned med rigtig løn før jeg skal på barselsdagpenge, men jeg burde jo lægge penge til side, vi har lige holdt navnefest og skal spare sammen til bryllup næste sommer. Og så er der jo snart julegaver. Men jeg synes bare jeg har ret til et par nye vinterstøvler og jeg har lige fået en abort, så det er meeeget synd for mig, hvis jeg ikke må forkæle mig selv lidt.

Krise! Hvad gør jeg?

Sisley

Ps. undskyld jeg spilder Jeres tid med et fuldstændig ligegyldigt indlæg - jeg er jo trods alt voksen og kan købe de ting jeg vil (hvis jeg bare kan hitte på et godt sted at gemme dem for min kæreste indtil jeg kan bilde ham ind at jeg vandt penge til støvler på et skrabelod...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

N1

Jeg synes du skal gøre det

Anmeld

5. oktober 2010

BabyMus

Jeg synes du skal købe dem. (:

Man kan altid ligge dem til side og spare op til andre ting, som f.eks. et bryllup. Men altså, hvis du så gerne vil have dem, og du har pengene lige nu, og ved at du nok ikke kommer til at kunne få råd til dem i fremtiden. Skal man så ikke bare gøre det man virkelig aller helst vil?

Så jeg synes altså du skal købe dem. Forkæle dig selv lidt som du skriver. Go for it!

Anmeld

5. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Go for it!!!!

Anmeld

5. oktober 2010

AnneBJ

Jeg ville også gøre det! Det er jo trods alt et ret fornuftigt køb! Ellers så lav en for- og imod liste...

Anmeld

5. oktober 2010

Sisley

Uhhh der er klar stemning for - me like! Og ja, det er et fornuftigt køb; de kan sikkert holde flere år! Og helt ærligt - har vi mødre ikke tendens til altid at købe ting til baby og ikke til os selv. Jeg har fortjent de støvler

Anmeld

5. oktober 2010

AnneBJ

Sisley skriver:

Uhhh der er klar stemning for - me like! Og ja, det er et fornuftigt køb; de kan sikkert holde flere år! Og helt ærligt - har vi mødre ikke tendens til altid at købe ting til baby og ikke til os selv. Jeg har fortjent de støvler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.