Åh jeg er så bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Becks

For min gudsøn på 2½ år..

Han vil ikke spise eller drikke!!!

Han har i 1½ års tid ikke ville spise, og på knap 2 år, har han kun taget 2 kg på..

Min veninde har gået til diætist med ham i snart 1 år. Status er nu, at han er 90,2 cm og vejer 11,1.. For nogæe måneder siden vejede han 11,5 i torsdags vejede han 11,2 og i går vejede han 11,1..

Han fik fjernet polypper for 9 mdr siden, og det så ud til det var det, der skulle til.. For hold da op det virkede. Men varede kun nogle måneder.. De sidste par uger har det været helt galt med ham igen. Han fik lagt dræn i ørene for 1 uge siden, og der tjekkede de for polypper igen, der er ingen (Heldigvis)

I fredags, brækkede han sig over det hele og sked tyndt... Lørdag var der ingenting, søndag sked han bogstavligtalt sengen omkuld. Og har faktisk ikke ville spise noget siden fredag... Han har et godt sprog, og siger selv hvis han er tørstig og sulten...

Han er et barn der ikke er som andre mht. kager og div ting. Til hans 1 års, hvor han sad med sin egen lagkage, klaskede han lidt i den et par gange, men smagte ikke på den, det samme skete da han fyldte 2. 

Åh jeg er så bekymret, for han må bare ikke tabe sig, hans organer kan stå af, som hosp. så pænt fortæller 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Heidi B

Er han blevet tjekket for gluten, mælke eller andet mad allergier???

Anmeld

5. oktober 2010

Becks

Heidi B skriver:

Er han blevet tjekket for gluten, mælke eller andet mad allergier???

De har tjekket ham for alt, hvad de nu kan tjekke før 3 års alderen. Selv sukkersyge har de tjekket ham for..

Anmeld

5. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Tutter skriver:

For min gudsøn på 2½ år..

Han vil ikke spise eller drikke!!!

Han har i 1½ års tid ikke ville spise, og på knap 2 år, har han kun taget 2 kg på..

Min veninde har gået til diætist med ham i snart 1 år. Status er nu, at han er 90,2 cm og vejer 11,1.. For nogæe måneder siden vejede han 11,5 i torsdags vejede han 11,2 og i går vejede han 11,1..

Han fik fjernet polypper for 9 mdr siden, og det så ud til det var det, der skulle til.. For hold da op det virkede. Men varede kun nogle måneder.. De sidste par uger har det været helt galt med ham igen. Han fik lagt dræn i ørene for 1 uge siden, og der tjekkede de for polypper igen, der er ingen (Heldigvis)

I fredags, brækkede han sig over det hele og sked tyndt... Lørdag var der ingenting, søndag sked han bogstavligtalt sengen omkuld. Og har faktisk ikke ville spise noget siden fredag... Han har et godt sprog, og siger selv hvis han er tørstig og sulten...

Han er et barn der ikke er som andre mht. kager og div ting. Til hans 1 års, hvor han sad med sin egen lagkage, klaskede han lidt i den et par gange, men smagte ikke på den, det samme skete da han fyldte 2. 

Åh jeg er så bekymret, for han må bare ikke tabe sig, hans organer kan stå af, som hosp. så pænt fortæller 

Kan godt forstå din bekymring, er selv mor til sådan en dreng og du vil nok nikke genkendene til en del af disse ting.... Frederic er 90 cm og 9,9 kg..

Nævnte det allerede den 1. dag han kom ud og spurgte om det var normalt han kunne sove 8-9 timer i streg og uden mad. Sagde det også til sp ufattelig mange gange, med det svar at det nok skulle komme når han fik mere alm. mad. Vi havde faste ammetider herhjemme da han fik bryst -da han ikke melder sult og stadig ikke gør. Så vi har siddet her i 17 mdr og sagt; så nu kommer det - nu bliver han da snart sulten. Men nej..

Det var for 17 mdr siden og der var han 75 cm og 9 kg som 8 mdr gammel. 1 års undersøgelsen sagde den 82,5 cm og 9,9 kg. Her til 2 års undersøgelsen sagde den 90 cm og 9,9 kg. (3. sep)

Han har været oppe og veje 10,4, men en mdr senere sagde den 9,5 kg uden han havde været syg..

Han har også lige været sådan en tur igennem med tynd tynd mave og opkast. 3 lange uger og tilsidst skulle vi lige et smut forbi børne afd for at få taget nogle nye prøver. Som de også tog for et år siden, for at se om der var kommet noget nyt. Det eneste nyt de fandt var han mangler et vækst hormon.

Vi har render til udredning - vækst kontrol mm. og har gjort det i 1 år nu med visit derude hver 2. mdr... De har også tjekket ham for alt - priktestet for alt - aff prøver - blodprøver osv. 

Han kan ikke tåle bla. tilsætnings stoffer der er i kohberg's produkter og reagerer med; udslæt - mat - træt - tynd tynd mave og kan ½ time senere have hård hård mave.

Så han har fået aff pulver i snart 1 år nu. Fordi han ikke spiser og drikker særlig meget - så hans mave kan hurtigt gå i stå.

Folk tror også at det er os som forældre der har skadet ham, da han siger nej tak til slik - is - kage osv. 

Vi fik at vide til 1 års undersøgelsen at vi blot havde en dreng med turbo forbrænding og samtidig småt spisende. At han nok altid ville være en slank ung mand.. Til 2 års undersøgelsen sagde hun blot at hans vækst bliver der taget hånd om på børne amb.

Sikke en lang smørre det blev.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.