Malte sov fra det hele...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

msax

Jeg sidder nu i Ballerup på min moders arbejde og nyder dagens første kop kaffe.

Malte og jeg er fløjet til KBH, og jeg var meget spændt på hvordag lillemanden ville tage en lille flyvetur. Men heldigvis for mig og de andre passagerer sov han hele vejen - DEJLIGT.

Jeg skal til vejledermøde imorgen (og have smæk) og ellers bare nyde venner og familie herover. Fredag kommer Brian over sammen med Mille og hunden og på søndag triller vi hjemad mod Viborg igen, efter at have været til hygge med den gamle mødregruppe. Jeg glæder mig vildt til at se de dejlige mødre igen og de kære små unger som efterhånden er ved at være store.

Nyd weekenden. Jeg håber der snart kommer lidt babyer ud til os som vi kan nyde... jeg tjekker herinde så tit jeg kan komme til det og krydser fingre alt hvad jeg kan (hvis I altså gerne vil have de små pus ud, ellers "ukrydser" jeg dem bare igen).

SMIL fra mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Jules

Du krydser bare alt hvad du kan Mette :)

Hvor er han et lille dydsmønster.... Dejligt... 

Anmeld

5. oktober 2010

Skouboe

Hvor dejligt

Hvis du kommer i nærheden af Ølstykke og har lyst til en kop kaffe eller te, siger du bare til

Anmeld

5. oktober 2010

anna-jonas

Magelige Malte, der bare sover hele vejen i fly til kbh. SÅDAN skal den da bare vinkles...........

Håber i får en fornøjelig uge "over there".

Knus Mette

Anmeld

5. oktober 2010

msax

Skouboe skriver:

Hvor dejligt

Hvis du kommer i nærheden af Ølstykke og har lyst til en kop kaffe eller te, siger du bare til

jeg tænker rent faktisk på om du er hjemme på fredag formiddag/tidlig eftermiddag? kan jeg gå om til dig fra ølstykke station?

det kunne være hyggeligt med en kop NS kaffe og se hilse på den lille prinsesse.

Anmeld

5. oktober 2010

msax

Jules skriver:

Du krydser bare alt hvad du kan Mette

Hvor er han et lille dydsmønster.... Dejligt... 

Ja nogen gange kan han godt være en dejlig dreng Men som alle andre børn kan han også godt underholde med sit velfungerende stemmebånd...

Anmeld

5. oktober 2010

Skouboe

msax skriver:

jeg tænker rent faktisk på om du er hjemme på fredag formiddag/tidlig eftermiddag? kan jeg gå om til dig fra ølstykke station?

det kunne være hyggeligt med en kop NS kaffe og se hilse på den lille prinsesse.

Jeg skal til baby førstehjælp med mødregruppen indtil kl 11, og derefter er jeg hjemme resten af dagen.

Og du kan godt gå til mig fra stationen - det tager et kvarters tid. Jeg kan også hente dig hvis det er

Og hvis der er andre der har lyst til at komme er de velkomne

Anmeld

5. oktober 2010

msax

Anna-jonas skriver:

Magelige Malte, der bare sover hele vejen i fly til kbh. SÅDAN skal den da bare vinkles...........

Håber i får en fornøjelig uge "over there".

Knus Mette

Det er jeg helt sikker på at jeg får det dejligt "over here". jeg skal jo være sammen med gamle og nye gode venner og min skønne familie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.