søger en der kan tegne tatoveringer?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Vidunderligeunger

ja som overskriften selv siger... Er der nogen herinde der tegner tatoveringer??

Det er en med mange farver, blomster, et bogstav eller måske 7, den skal sidde på underarmen,

knus,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Pia.

kunne også godt bruge lidt hjælp så jeg bliver her og holder øje... har en på min underarm som skal laves om (faktisk i morgen) og den vil jeg gerne have hjælp til...

Så et råb om hjælp mere...

Anmeld

5. oktober 2010

NinaNymannMadsen

kikker lige med her...
går nemlig og tænker på at få lavet en på lænnen og mangler en der er god til at tegne og designe noget flot.

Anmeld

5. oktober 2010

Dinna88

BlyViol skriver:

ja som overskriften selv siger... Er der nogen herinde der tegner tatoveringer??

Det er en med mange farver, blomster, et bogstav eller måske 7, den skal sidde på underarmen,

knus,,,

Jeg kan måske hjælpe, jeg har tegnet Laulund87's tatovering, hvis du har set den. 

Jeg har tegnet to andre, hvor det har fungeret bedst, hvis personen har lavet en skitse - bare for at vise hvor tingene skal være, størrelse osv. Ellers er det jo intet problem, at gå ned til tatovøren! De hjælper jo gerne og de er endda super gode til det, hvis man går til de ordentlige. Desuden laver de tit flere forskellige udgaver til en.

Anmeld

5. oktober 2010

Miia90

MIN kæreste er rigtig dygtig til og tegne og tudse

Anmeld

5. oktober 2010

Sees

Sussie&Lilje - Hun er også rigtig god til at tegne!

Anmeld

5. oktober 2010

Vidunderligeunger

Dinna88 skriver:

Jeg kan måske hjælpe, jeg har tegnet Laulund87's tatovering, hvis du har set den. 

Jeg har tegnet to andre, hvor det har fungeret bedst, hvis personen har lavet en skitse - bare for at vise hvor tingene skal være, størrelse osv. Ellers er det jo intet problem, at gå ned til tatovøren! De hjælper jo gerne og de er endda super gode til det, hvis man går til de ordentlige. Desuden laver de tit flere forskellige udgaver til en.

nooe, den har jeg ikke set.. ja en tatovør kan jo selvfølgelig også tegne, men synes bare ofte han så tegner noget som måske er lavet før, det gider jeg ik

Anmeld

5. oktober 2010

Vidunderligeunger

Sees. skriver:

Sussie&Lilje - Hun er også rigtig god til at tegne!

ja det har jeg faktisk godt set godt du lige nævnte det

Anmeld

5. oktober 2010

Vidunderligeunger

Miia90 skriver:

MIN kæreste er rigtig dygtig til og tegne og tudse

det skal være en der hedder frank dickmann i herning der skal tudse  

Anmeld

5. oktober 2010

NoName

kigger lige med.... har nemlig oprettet et indlæg for noget tid siden, men der kom ingen svar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.