Reperation af flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.769 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

qp

Der er et lille hul i min søns flyverdragt - hvordan reparerer man det ud over "nål og tråd" metoden, findes der så nogen anden lappeløsning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

qp skriver:

Der er et lille hul i min søns flyverdragt - hvordan reparerer man det ud over "nål og tråd" metoden, findes der så nogen anden lappeløsning?

jeg ved kun hvad man gør med heste dækkender, eller rettere, hvad man kan gøre:0) for at det stadig er vandtæt... enten gør du som du ville lappe et cykel hjul og ellers gaffa tape, på begge sider

Anmeld

5. oktober 2010

qp

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg ved kun hvad man gør med heste dækkender, eller rettere, hvad man kan gøre:0) for at det stadig er vandtæt... enten gør du som du ville lappe et cykel hjul og ellers gaffa tape, på begge sider

Hullet er så lille og det sidder omrking brystet, at det ville være synd at bruge de to metoder - men tak for råd

Andre der har foreslag???

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

qp skriver:

Hullet er så lille og det sidder omrking brystet, at det ville være synd at bruge de to metoder - men tak for råd

ha ha, ja det kan jeg godt se....

Anmeld

5. oktober 2010

serinasmor

jeg mener man kan få vandtætte strygelapper i syforretninger ... ville nok købe 2 og sætte dem symetrisk på så det ligner et mønster

Anmeld

5. oktober 2010

<3

qp skriver:

Har der ikke fulgt et lille stykke ekstra stof med? For så lapper du med det

Ellers ved jeg det ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.