Pludslig skrig under søvn... hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.100 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Eliza/lykke

Hvorfor skriger hun pludselig, mens hun sover? Hun kan sove i 45 min. og så pludselig skriger hun så om at hun har et monster. Drømme hun?

Er der andre, som har oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Eliza/lykke skriver:

Hvorfor skriger hun pludselig, mens hun sover? Hun kan sove i 45 min. og så pludselig skriger hun så om at hun har et monster. Drømme hun?

ja det er helt normalt, de drømmer de små:0) det kan godt virke lidt skræmmende....

Anmeld

5. oktober 2010

missie20

Ja hehe det er lidt besynderligt. Min søn på snart ½ år gør det samme, bare med gråd. Jeg har læst at det er fordi de har oplevet noget i løbet af dagen og det er så det de drømme i billeder. Sådan som jeg har forstået det. Men så vidt jeg også forstod er det helt normalt og du skal ikke være bekymret  

Anmeld

5. oktober 2010

Carina1977

Eliza/lykke skriver:

Ja det er drømme....oplevede det tit med min egen søn. det plejede at hjælpe, at jeg lige lagde en hånd på hans mave, når det skete. så faldt han til ro igen

Anmeld

5. oktober 2010

henh01

Små børn kan ikke sorterer alle de indtryk de får i løbet af dagen førend de sover, hvor disse bliver bearbejdet gennem drømme. Noget så simpelt som når et barn f.eks. ser en dør åbne/lukkes, lagres det, hvor det lidt ældre barn kan adskille disse ting og smide ligegyldige indtryk væk igen.

Anmeld

5. oktober 2010

kirsti

Noah havde en periode hvor han gjorde det rigtig meget.... Han gør det stadig men sjældent. Det er bare drømme men det kan virke meget voldsomt

Anmeld

5. oktober 2010

Koen.

Hun drømmer sikkert, min datter kan næsten græde i søvne nogle gange

Anmeld

5. oktober 2010

SannaFo1

Det gør min søn også.. Jeg har den opfattelse at det måske kan være de stadig er "påvirket" af fødslen..

hvis man tænker over hvad moren går igennem så kan det da bestemt ikk være behageligt at være babyen i situationen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.