i forhold til nok min egen situation, men også et indlæg igår og min fornemmelse er at vi alligevel er nogle stk der er blevet forladt i sin graviditet men hvor der skal etableres samarbejde/samvær omkring den nye.
hvor meget samvær fik faderen der IKKE var en del af graviditet og så babyen måske senere end en uge efter fødsel ?
og som overskrift er man far fordi man har lavet baby eller er det omsorgen og ansvaret der gør faren ?
Milas far har set ham da han var 3 uger gammel og mødet gik fint, indtil dagen efter hvor jeg modtager et hav af opslidende smser om krav og deraf melder jeg fra : han kan se sit barn når noget bliver fastlagt i amtet så er det ude af mine hænder og om der går 1 uge eller ½ år ikke mit prob. så må han hive fat i amtet og be om de arbejder på sagen hurtigere.
i mine øjne er der en kæmpe forskel på om man nogensinde har boet sammen efter barnet er født, lige pt. er det jo mig, karsten, marcus og karstens datter milas kender han ved ikke der er en mand som engang går efter en 7/7 ordning med ham... altså venter der milas engang i fremtiden 2 famillier at forholde sig til, slåskampe i ret og amt, ingen kommunikation da alt skal sendes på skrift, og ingen tvivl om han vil blande sig ialt fordi han kan og må
og at han så har 2 børn ( ikke samme mor) som han begge slås med således vil man jo kunne se hvordan min fremtid med milas bliver-er man dybt ligeglad med fordi han er far....
barnets tarv ???????
kom med erfaringer, meninger og holdninger
Anmeld