:( jeg kan ikke sove om natten mere. kender i dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Rebecca86

hej med jer, ja som overskriften lyder, JEG kan IKKE sove

jeg vender og drejer mig 1 gang i timen mindst, det vil sige jeg tror jeg i nat sov max 1 time i træk, så vågner jeg og vender og drejer mig lidt, falder i søvn igen i måske 30 min og så forfra igen, vender og drejer mig. sådan var det også natten til igår ?

hvad sker der det er belastende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Silas&Mille

Kender det alt for godt... sover også helt af H til om natten, for tiden.

Er 'kun' 26+6, men synes godt mavsen er i vejen når man skal vende sig i sengen

Anmeld

5. oktober 2010

Heidi85

Kender det også alt for godt den sidste med har jeg heller ikke kunne sove om natten vender og drejer mig hele tiden og til sidst bliver jeg så irreteret at jeg står op. Jeg har så også en meget livlig lille pige som gerne vil være vågen om natten og sove om dagen så håber ikke det bliver sådan når hun kommer ud til os. Jeg er så også hende der ikke kan sove om dagen der skal laves en masse ting så det har jeg ikke tid til men ligger en time til middag sover ikke men får vile på kroppen.. Heldigvis kommer hun ud på fredag bliver skønt

Anmeld

5. oktober 2010

DitteMarie

Dertil kommer smerter i ryggen, krampe i benene, halsbrand og konstant tissetrang- og vi er i god træning til baby kommer :-) Tror desværre det er helt almindeligt.

Anmeld

5. oktober 2010

NoName

Rebecca86 skriver:

hej med jer, ja som overskriften lyder, JEG kan IKKE sove

jeg vender og drejer mig 1 gang i timen mindst, det vil sige jeg tror jeg i nat sov max 1 time i træk, så vågner jeg og vender og drejer mig lidt, falder i søvn igen i måske 30 min og så forfra igen, vender og drejer mig. sådan var det også natten til igår ?

hvad sker der det er belastende

Åhhh kan godt huske det, de sidste måneder var frygtelige + der var en million grader der i juni/juli måned...

Hvis det er en (lille) trøst, så får du heller ikke sovet meget om natten når den lille kommer, men det bliver nemmere at vende og dreje sig igen (skøøønt at man igen kan ligge halvt på siden og halvt på maven) og det at komme ud af kanen, er også nemmere da den store tunge mave ikke længere er i vejen...

Anmeld

5. oktober 2010

Muffinmus

jeps, meget normalt at sove elendigt,en del af din forberedelse mentalt til at blive vækket mange gange i løbet af natten med en baby:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.