ladydan1 skriver:
Dejligt med en god nat og jeg er sikker på du har rigtig godt af at putte dig under dynen i dag!
Det er bare Så belastende med kronisk ondt og så at man heller ikke får sovet. Så du må hygge under dynen, med en god bog, en god film og lidt varmt at drikke.
:-) Sisse
Ja det har jeg også besluttet mig for
Det er så belastende, når man hver gang man skal på toilet, frygter at man begynder at få ondt. Indtil videre er der kun noget der værker, altså en slags mild irritation ved blæren eller skeden......har lidt svært ved at vurdere det.
Jeg må indrømme at igår da jeg havde ondt ( de mest vanvittige smerter jeg nogensinde har oplevet), at der tænkte jeg, at så kan de bare tage og fjerne mit underliv
Men jeg vil jo gerne have et barn mere på et tidspunkt, så det er jo ikke aktuelt. Men når man har så ondt, så er man ligeglad med alt andet.
Jeg håber det kommer til at hjælpe det min fys gør. Hun er begyndt at trykke fortil på maven, og ind på den rygmuskel der sidder i underlivet. jeg tænker at det måske er derfor jeg havde så ondt igår, og derfor det måske går bedre idag. Så måske hun bare skal fortsætte med det, og at det så i det lange løb hjælper.
Tusind tak for dit svar 
Anmeld