Endelig en god nattesøvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Carina1977

Igår havde jeg vanvittige smerter fra mit underliv hele dagen...og når man har ondt, spænder man bare, og så gør det mere ondt, ja det er en ond cirkel. Men jeg puttede noget varme på, lagde mig under dynen. Det lykkedes mig faktisk at falde i søvn ved 22.30-tiden og jeg vågnede først da vækkeuret ringede kl. 6.30. Så jeg har fået 8 timers søvn uden at vågne en eneste gang. Det er over 1 måned siden jeg har prøvet det.

Idag har jeg stadig ondt i underlivet, men kun muskler/ledbånd......har heldigvis ikke ondt i blæren, og det er en helt lettelse. Jeg har simpelthen besluttet mig at ligge under dynen hele dagen uden at lave noget som helst. Måske det hele bliver bedre, hvis jeg tager en dag, hvor jeg får slappet 100 % af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Nemesis

Dejligt med en god nat og jeg er sikker på du har rigtig godt af at putte dig under dynen i dag!

Det er bare Så belastende med kronisk ondt og så at man heller ikke får sovet. Så du må hygge under dynen, med en god bog, en god film og lidt varmt at drikke.

:-) Sisse

Anmeld

5. oktober 2010

Carina1977

ladydan1 skriver:

Dejligt med en god nat og jeg er sikker på du har rigtig godt af at putte dig under dynen i dag!

Det er bare Så belastende med kronisk ondt og så at man heller ikke får sovet. Så du må hygge under dynen, med en god bog, en god film og lidt varmt at drikke.

:-) Sisse

Ja det har jeg også besluttet mig for  Det er så belastende, når man hver gang man skal på toilet, frygter at man begynder at få ondt. Indtil videre er der kun noget der værker, altså en slags mild irritation ved blæren eller skeden......har lidt svært ved at vurdere det.

Jeg må indrømme at igår da jeg havde ondt ( de mest vanvittige smerter jeg nogensinde har oplevet), at der tænkte jeg, at så kan de bare tage og fjerne mit underliv  Men jeg vil jo gerne have et barn mere på et tidspunkt, så det er jo ikke aktuelt. Men når man har så ondt, så er man ligeglad med alt andet.

Jeg håber det kommer til at hjælpe det min fys gør. Hun er begyndt at trykke fortil på maven, og ind på den rygmuskel der sidder i underlivet. jeg tænker at det måske er derfor jeg havde så ondt igår, og derfor det måske går bedre idag. Så måske hun bare skal fortsætte med det, og at det så i det lange løb hjælper.

Tusind tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.