The Doctors

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Ox.

Hej tøser!

Er der nogen af jer, der ser det program?

Jeg ser det hver morgen, og elsker det! Der er SÅ mange ting som jeg aldrig har tænkt over kan være farlige osv, som egentlig er .. Fantastisk lærerigt program .. "aldrig skylle smertestillende ned med juice" " 58% større chance for depression hvis man lever en usund livsstil" den sidste er jo egentlig en no brainer når man tænker over det, men at procenten var så høj, vidste jeg slet slet ikke ..

Hvad synes i om programmet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Koen.

Synes det er et rigtig godt program og det passer altid med at lillepigen når at spise morgenmad og så hygger vi på sofaen mens vi ser det (hun falder dog oftes i søvn i mine arme hihi )

Har lært rigtig mange gode ting af det program

Anmeld

5. oktober 2010

Ox.

lillespurv20 skriver:

Synes det er et rigtig godt program og det passer altid med at lillepigen når at spise morgenmad og så hygger vi på sofaen mens vi ser det (hun falder dog oftes i søvn i mine arme hihi )

Har lært rigtig mange gode ting af det program

Præcis ..

De tager alle de små ting op, man gør i hverdagene som man egentlig ikke tænker på ..

Jeg har fx et par gange nu lavet hjemmelavet hvidløgsolie, men har da aldrig nogensinde vidst det kunne være direkte livstruende hvis ikke man koger hvidløgene først ..

Men da de viste de flasker som de havde haft til analyse, fy føj da!

Anmeld

5. oktober 2010

Mutti2B

Sussie&Lilje skriver:

Hej tøser!

Er der nogen af jer, der ser det program?

Jeg ser det hver morgen, og elsker det! Der er SÅ mange ting som jeg aldrig har tænkt over kan være farlige osv, som egentlig er .. Fantastisk lærerigt program .. "aldrig skylle smertestillende ned med juice" " 58% større chance for depression hvis man lever en usund livsstil" den sidste er jo egentlig en no brainer når man tænker over det, men at procenten var så høj, vidste jeg slet slet ikke ..

Hvad synes i om programmet?

Jeg har set det nogle gange.

Hvorfor må man ikke skylle smertestillende ned med juice? Og hvorfor skal man koge hvidløgene? Dem spiser man da rå til tider

Anmeld

5. oktober 2010

Ox.

Sussie&Lilje skriver:

Præcis ..

De tager alle de små ting op, man gør i hverdagene som man egentlig ikke tænker på ..

Jeg har fx et par gange nu lavet hjemmelavet hvidløgsolie, men har da aldrig nogensinde vidst det kunne være direkte livstruende hvis ikke man koger hvidløgene først ..

Men da de viste de flasker som de havde haft til analyse, fy føj da!

De fortalte at der er bakterier i hvidløg som kan være livstruende, så man må aldrig spise dem rå, de lavede flere forskellige olier med hvidløg og sendte dem til analyse, og føj hvad de viste

Det med juicen er noget at gøre med de ting der er i smertestillende og de ting der er i juice som åbenbart slet ikke matcher særlig godt sammen og kan være noget rigtig skidt for din krop, så man skal altid holde sig til vand, for man ved ikke hvad man blander sammen ellers ..

Havde slet ikke tænkt over nogen af de ting overhovedet

Anmeld

5. oktober 2010

Mutti2B

Sussie&Lilje skriver:

De fortalte at der er bakterier i hvidløg som kan være livstruende, så man må aldrig spise dem rå, de lavede flere forskellige olier med hvidløg og sendte dem til analyse, og føj hvad de viste

Det med juicen er noget at gøre med de ting der er i smertestillende og de ting der er i juice som åbenbart slet ikke matcher særlig godt sammen og kan være noget rigtig skidt for din krop, så man skal altid holde sig til vand, for man ved ikke hvad man blander sammen ellers ..

Havde slet ikke tænkt over nogen af de ting overhovedet

det er så sidste gang jeg har spist rå hvidløg! 

Så lærte jeg da også noget nyt i dag

Anmeld

5. oktober 2010

Ox.

Mutti2B skriver:

det er så sidste gang jeg har spist rå hvidløg! 

Så lærte jeg da også noget nyt i dag

Lige præcis .. Bare sådanne bitte små ting, hvor man bare sidder og tænker, what??! hehe ...

Anmeld

5. oktober 2010

A.

jeg ser det hvis jeg husker det men det er en go´program

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.