Har lige brug for at klynke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Sujan

Ja så er mens lige kommet... en dag for sent... Et lille håb var begyndt at spire, men desværre skulle det heller ikke være min tur.

Er så fustreret... Vi burde kunne lave en lille baby, men af en eller anden grund sker det bare ikke... begynder at være bange for at vi aldrig skal være forældre.

Det er bare så skide hårdt. Så er der jo mange der siger man bare skal lade være at tænke så meget over det.. Synes jeg heller ikke vi gør.. Det er mest i ugen op til mens at tankerne flyver rundt. Og er bare så skide svært at lade være at tænke på det.

Vi er startet udredning hos lægen. I morgen skal jeg ringe til Holbæk og få en tid til kæresten så han kan få tjekket sin sædkvalitet.
Jeg har fået taget nogle prøver hos lægen og de så fine ud.

Jeg har jo været gravid før, med samme mand. Det er 5 år siden nu. Vi valgte en abort. Det har jeg egentlig ikke fortrudt, men det burde jo betyde vi sagtens kan lave en lille baby. Hvorfor så ikke nu????

Nu må vi se om vi skal starte i en form for behandling. Men tanken om egenbetaling lægger også et vis pres på en synes jeg. Det skal helst lykkes i år. og ellers skal vi til at spare sammen og hvor mange forsøg mon man skal igennem...

Lige nu ligger drømmen/håbet om at blive mor rigtig langt væk

Ja var lige en gang klynk herfra. Håber tingene ser lysere ud i morgen efter en snak med klinikken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Pige2009

Det er helt ok at flæbe engang imellem, og jeg kan kun gisne om, hvor hårdt det må være for jer. Håber snart det lykkes  og jeg sender jer mine bedste tanker om en snarlig forøgelse...

Anmeld

5. oktober 2010

Mig med maven

Jeg tror ikke at mine ord kan trøste. Men en masse held og lykke her fra! Det er helt ok at være ked af det.

Anmeld

5. oktober 2010

Miss BananaHammock

Sender et giga kram! Kan SÅ meget sætte mig ind i dine tanker. Står præcis samme sted! Men vi har valgt ikke at fokuserer på alt det med egenbetaling og hvad nu hvis, for vi kan hverken gøre fra eller til og det vil bare skabe endnu mere fustration hvis vi også skal gå og bekymre os om det. Jeg skal til lægen i næste uge og have en henvisning til en æggeleder undersøgelse, så er også igang med udredning efter at have prøvet i snart 2 år.

Men det er, som også de andre skriver, helt okay at klynke, ISÆR når det er noget der er så fustrerende som det faktum at man ikke kan ligesom alle andre. Der var lige endnu en fra min klasse der fortalte at hun var gravid igår og jeg havde bare lyst til at løbe tudende ud af lokalet, men mandede mig istedet op og gik over og sagde tillykke. Men det er sku hårdt! Så klynk bare alt det du vil til mig. Jeg forstår dig SÅ godt!

Anmeld

5. oktober 2010

A&F

Det er okay, at være ked af det, når man ønsker sig noget så højt, og at det bare tager så lang tid. Sender dig nogle varme tanker og håber, at det snart lykkes dig og din kæreste at blive forældre.

Stort kram herfra

Anmeld

5. oktober 2010

Mussi30

Jeg kan kun være enig med de andre!

Klynk du bare, søde. Det ER frustrerende!

Personligt synes jeg det er bedst at tillade sig at tage en gang "kvinde-klynk" når man er ked af det, og så komme op på den positive hest igen :-)

Jeg sender i hvert fald varme knus og positive tanker i din retning

Anmeld

5. oktober 2010

Sujan

Tak for svar.. er bare så rart ikke at føle sig alene... Humøret er allerede blevet bedre i dag:-)

Fik ringet en gammel skoleveninde op... vi snakkede i 2 timer... Fandt ud af de skal starte fertilitets behandling i januar... så nu har jeg fundet en tæt på jeg kan snakke med det hele om... det var bare dejligt.. og det synes hun også... Så det lettede en del

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.