Hvor meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
454 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Miss.Sunshine

Hej de damer

jeg er blevet spurgt her til aften om noget jeg ikke ved,måske kan i hjælpe?

Min veninde har en Emmaljunga barnevogn hun skal sælge og hun spørger hvor meget hun kan tillade sig at tage for den?

Den er fra 2008 og sort. Ikke falmet det mindste,hvid indeni.

Der følger en matchende lift+ pusletaske med,+ et regnslag fra mærket gaia+ko og et myggenet.

Og så madrasser. Hvor meget skal sådan en koste??

Hvad ville i selv give for sådan en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

henh01

ligger de ikke på omkring 4000 kr??

Anmeld

4. oktober 2010

Miss.Sunshine

henh01 skriver:

ligger de ikke på omkring 4000 kr??

aner det ikke,men det er ca halv pris af hvad de har givet alt inkl,så det er måske fair nok?

Syntes bare det er mange penge,men på den anden side koster det jo også en del når det er nyt.

Anmeld

4. oktober 2010

henh01

Miss.Sunshine skriver:

aner det ikke,men det er ca halv pris af hvad de har givet alt inkl,så det er måske fair nok?

Syntes bare det er mange penge,men på den anden side koster det jo også en del når det er nyt.

Er det en du skal købe af veninden?

ellers kan hun prøve at gå på dba og lure lidt på vogne af samme stand og årgang og måske danne sig et billede af priserne.

Jeg købte en brugt kombi emmaljunga for 3700 kr, den er 2 år gammel og fejler ingenting. så hvis hun skal sælge den til fremmede ville jeg måske sætte prisen på 5500 og så er der lidt at give af, men hvis det er dig der skal købe den så ville jegmene at halvdelen af nyprisen ville være fair

Anmeld

4. oktober 2010

Miss.Sunshine

henh01 skriver:

Er det en du skal købe af veninden?

ellers kan hun prøve at gå på dba og lure lidt på vogne af samme stand og årgang og måske danne sig et billede af priserne.

Jeg købte en brugt kombi emmaljunga for 3700 kr, den er 2 år gammel og fejler ingenting. så hvis hun skal sælge den til fremmede ville jeg måske sætte prisen på 5500 og så er der lidt at give af, men hvis det er dig der skal købe den så ville jegmene at halvdelen af nyprisen ville være fair

Jeg kunne sagtens være fristet til at købe den,for den er mega flot. men det gør jeg ikke når jeg åbenbart ikke bliver gravid, det ville være FOR provokerende at den stod der og gjorde grin med mig*G*

Okay jeg gir rådet videre, god ide med pengene,så kan folk byde lidt lavere og så har hun stadig fået en god pris godt tænkt.

Tak for hjælpen

Anmeld

4. oktober 2010

Kløver

Miss.Sunshine skriver:

Hej de damer

jeg er blevet spurgt her til aften om noget jeg ikke ved,måske kan i hjælpe?

Min veninde har en Emmaljunga barnevogn hun skal sælge og hun spørger hvor meget hun kan tillade sig at tage for den?

Den er fra 2008 og sort. Ikke falmet det mindste,hvid indeni.

Der følger en matchende lift+ pusletaske med,+ et regnslag fra mærket gaia+ko og et myggenet.

Og så madrasser. Hvor meget skal sådan en koste??

Hvad ville i selv give for sådan en?

hmm hvis det er en emmaljunga, ville jeg nok tage ca 30-35 % af nyprisen, men ja ved det ikke, synes det er svært

Anmeld

4. oktober 2010

Miss.Sunshine

Maja84 skriver:

hmm hvis det er en emmaljunga, ville jeg nok tage ca 30-35 % af nyprisen, men ja ved det ikke, synes det er svært

syntes også det er svært,her er et billede af den,ser den ikke meget pæn ud?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2010

Kløver

Miss.Sunshine skriver:

syntes også det er svært,her er et billede af den,ser den ikke meget pæn ud?

jo meget, men ja tror bare de fleste tænker, at bliver det i nærheden af hlav pris, vil man hellere købe en fra ny, og selv sælge videre til halv pris, sådan tænker jeg selv Men ja det er svært, og det er jo en pæn og velholdt vogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.