Spørgsmål om ægløsning - med billede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Lotus86

Miss.Sunshine skriver:

Hvordan ser stregen ud i dag?

gerne med billede! elsker billeder

Jeg har ikke testet endnu, har hørt det ikke er så godt om morgenen, så det kan først blive i aften, men jeg skal nok få lagt et billede ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Muffinmus

hvis du er en áf dem med f.eks lille udskilning af hormonet skal du teste ret tit for at fange lige netop der hvor du har æl, derfor kunne du med fordel overveje at teste både kl 10 formiddag, kl 18 aften....

Men det finder du ud af nu her ved at teste, for på din test kan man se æl er lige op over, for du ikke 2 lige fede pæne streger, men i stedet svagrere teste over de næste dage, så har du forpasset din chance...så vil sige du fra nu af skal dyrke masser af sex og de næste 5 dages tid:-)

Anmeld

5. oktober 2010

Lotus86

MariaE skriver:

hvis du er en áf dem med f.eks lille udskilning af hormonet skal du teste ret tit for at fange lige netop der hvor du har æl, derfor kunne du med fordel overveje at teste både kl 10 formiddag, kl 18 aften....

Men det finder du ud af nu her ved at teste, for på din test kan man se æl er lige op over, for du ikke 2 lige fede pæne streger, men i stedet svagrere teste over de næste dage, så har du forpasset din chance...så vil sige du fra nu af skal dyrke masser af sex og de næste 5 dages tid:-)

Uhh... Vi må hellere komme i sving derhjemme så, skulle jo nødig misse min chance

Anmeld

5. oktober 2010

Lotus86

Fik lige testet da jeg kom hjem i eftermiddags, og igen er der kun én streg, så enten har jeg lige haft ægløsning, eller også får jeg det bare ikke...

Anmeld

5. oktober 2010

Miss.Sunshine

npn skriver:

Fik lige testet da jeg kom hjem i eftermiddags, og igen er der kun én streg, så enten har jeg lige haft ægløsning, eller også får jeg det bare ikke...

Ej for divlern. Har siddet og glædet mig til det billede!!

jamen det er da 100% fordi du har haft æl!!

Anmeld

5. oktober 2010

Lotus86

Miss.Sunshine skriver:

Ej for divlern. Har siddet og glædet mig til det billede!!

jamen det er da 100% fordi du har haft æl!!

Jeg kommer først sent hjem, men skal se om jeg kan få lagt det ind i morgen, men den er stort set lige så utydeligt som den dårlige af dem jeg lagde ind i går.

Anmeld

5. oktober 2010

Kløver

npn skriver:

Nu må jeg lige høre herinde igen, er sgu noget forvirret

Min sidtse menstraution startede den 14. september, og jeg har inden for de sidste 2 uger testet for ægløsning 9 gange, alle gangene har der kun været én streg, men i dag kom der pludselig en nr. 2 streg..?? Skal lige siges at min cyklus har været ret uregelmæssig = 47, 39, 50, 30 så man kan vel overhovedet ikke regne med hvornår man har ægløsning?

Men hvad siger i ? Tror i den har været der, eller kan det være lige ved? Og er der nogle af jer der har oplevet, at få en test som denne, uden på noget tidspunkt at få en der er positiv?

Det første billede er fra i dag, og det andet er fra den 30. september.

Knus Nanna

Jeg vil mene den nederste er negativ, hvor den øverste er tiltagende, eller lige efter, synes det går hurtigere med de bliver negative igen, end den anden vej, så igang med jer, og så krydser vi alt der krydses kan

Anmeld

5. oktober 2010

Lotus86

Maja84 skriver:

Jeg vil mene den nederste er negativ, hvor den øverste er tiltagende, eller lige efter, synes det går hurtigere med de bliver negative igen, end den anden vej, så igang med jer, og så krydser vi alt der krydses kan

De er helt sikkert begge negative, men håber da at den tydeligste af dem, indikere, at jeg har haft ægløsning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.