Det store byggeprojekt (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Malthesmoar

LotteN skriver:

hehe det er selvfølgelig rigtig nok men hvorfor skulle Lærke ikke også blive en "drengepige" når moren altid har været det!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Diana...

LotteN skriver:

hehe, det lyder som om Claus skal have noget lego i julegave (bare i ren provokation )

Ha ha det har vi prøvet og det var den bedste julegave han fik. hen er TOSSET med lego og Lucas og Claus kan side i flere timer og lege med det uden så meget som at kikke væk fra det. 

Anmeld

4. oktober 2010

Diana...

LotteN skriver:

kan ikke lide I allasammen sammenligner det med jeres drenge

Ha ha ha Lego er lige så meget pige legetøj som drenge heldigvis da ;) 

Anmeld

4. oktober 2010

LotteN

Diana... skriver:

Ha ha det har vi prøvet og det var den bedste julegave han fik. hen er TOSSET med lego og Lucas og Claus kan side i flere timer og lege med det uden så meget som at kikke væk fra det. 

hmm, ja så hjælpe det jo ikke noget at drille ham.

Philip har også 2 kasser stående med alm. lego ude i skuret og GLÆDER sig til Lærke er gammel nok til at de kan bygge med det - Så vi an vidst konstateret de mandfolk aldrig blvier voksne

Anmeld

4. oktober 2010

LotteN

Diana... skriver:

Ha ha ha Lego er lige så meget pige legetøj som drenge heldigvis da  

ja, det er selvfølgelig ogå rigtg nok

Anmeld

4. oktober 2010

Diana...

LotteN skriver:

hmm, ja så hjælpe det jo ikke noget at drille ham.

Philip har også 2 kasser stående med alm. lego ude i skuret og GLÆDER sig til Lærke er gammel nok til at de kan bygge med det - Så vi an vidst konstateret de mandfolk aldrig blvier voksne

Ha ha ja Claus står også og savler over alt det rigtig lego når vi ude. 

Ja du har ret, det har jeg også sagt flere gange her hjemme jeg opdrager ikke en men 2 snart 3 griner 

Anmeld

4. oktober 2010

LotteN

Diana... skriver:

Ha ha ja Claus står også og savler over alt det rigtig lego når vi ude. 

Ja du har ret, det har jeg også sagt flere gange her hjemme jeg opdrager ikke en men 2 snart 3 griner 

ja puha du har skisme et hårdt job foran dig .. får jo helt ondt af dig, med al den børneopdragelse du har i vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.