Så er der serveret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Sunflower

MetteT skriver:

Hehe.. Jeg viste lige min mand billedet og det første han siger er: "Er det fra Den sorte gryde?"

Og ham har kun været der en gang..

Skræmmende..

(jeg har aldrig selv været der)

Ja, det er skræmmende Men kan jo så forstå, at det kan man altså bare når den kommer fra den sorte gryde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

mariamiss6

Sunflower skriver:

Ja, det er skræmmende Men kan jo så forstå, at det kan man altså bare når den kommer fra den sorte gryde

Det er fordi at en bruger fra den sorte gryde fylder en HEL spisetallerken, og ikke bare det samme som en Mc.D. burger

Så altså kan man genkende den på størrelsen - jeg har aldrig spist fra/på den sorte gryde... kunne være man skulle give det et forsøg en gang

Anmeld

4. oktober 2010

JulieE

Sunflower skriver:

Kunne være man skulle prøve at bestille en burger derfra så... Mere fordi jeg også vil være med i "gæt en burger" Ha ha

Griner!! Får da også helt lyst til en burger derfra nu

Anmeld

4. oktober 2010

Sunflower

mariamiss6 skriver:

Det er fordi at en bruger fra den sorte gryde fylder en HEL spisetallerken, og ikke bare det samme som en Mc.D. burger

Så altså kan man genkende den på størrelsen - jeg har aldrig spist fra/på den sorte gryde... kunne være man skulle give det et forsøg en gang

Jeg har fået mad der fra en enkelt gang for mange år siden. Jeg kan ikke huske hvad jeg fik, men det kan da ikke ha' været burger

Anmeld

4. oktober 2010

Low

Tulipan skriver:

Hvor er tallerknen

Hehe det er lige det

Anmeld

4. oktober 2010

Low

sofie85 skriver:

Har fået and, og er propmæt! Men kunne da godt lige tænke mig at smage den burger der!

Hehe ja det ser meget godt ud

Anmeld

4. oktober 2010

Low

sofie85 skriver:

Har fået and, og er propmæt! Men kunne da godt lige tænke mig at smage den burger der!

Hehe ja det ser meget godt ud

Anmeld

4. oktober 2010

Low

Prøv lige at se noget vildt .. jeg troede godt nok ikke at jeg kunne spise den hele men føj hvor har jeg det ulækkert nu ... jeg burde skamme mig. Ikke engang jule after spiser jeg så meget.. det er næsten flovt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2010

Maddox

Hold da op en burger...

Sådan en gad jeg godt lige få bragt til Jylland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.