væk fra mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.717 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. juli 2008

moniquesmor

hej alle sammen. min datter er næsten 15mdr gammel og har da hvad passe ude før 1dag højst.. men i den her uge skal hun passede hos farmor :)) jeg trode stræks jeg skulle hygge mig rigtigt og bare slappe helt af og sove længe, men nej jeg tænker hele tiden på min datter og savner hende så meget:'( i nat vågne jeg som jeg altid gør om natten og lige lister ind og dr til hende. men ingen lille monique:'( gode råd så man ikke kommer til af tænke for meget på det. og er der andre der har prøvet det..?:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2008

Honningblomst

Må jeg spørge hvorfor hun skal passes ude så mange dage??
Kan godt forstå du savner hende og hun mangler og savner helt sikkert også dig.
Måske en nat i ny og næ er bedre....
Eva

Anmeld

30. juli 2008

moniquesmor

farmor og farfar har hende på sommer ferie og de er i badeland og skal på de hvers ture

Anmeld

30. juli 2008

H+S Skjolgborg.

selvom det ikke altid er sjovt de er på ferie..tro jeg også det er sundt og godt for af savne og være alene og hun hygger sig sikkert med sine bedsteforældre..
nu må finde på nået du elsker af lave og ting du ellers ikke ville kunne når du har hende hjemme...nyd det og nyd din kæreste...8D**SS**
knus fra henriette

Anmeld

30. juli 2008

Honningblomst

moniquesmor skriver:

farmor og farfar har hende på sommer ferie og de er i badeland og skal på de hvers ture

Ok..det var godt nok i en tidlig alder...
Knus..

Anmeld

30. juli 2008

Pia.

nej det har jeg ikke prøvet... mine børn har ikke været på ferie så små og uden deres forældre, ja de har faktisk aldrig været på ferie uden deres forældre, en enkelt overnatning er det blevet til, men heller ikke mere... forstår godt du har det hårdt... hvorfor pokker er du dog ikke taget med på badeferie ?
Hun er også meget lille at sende på ferie er hun ikke altså uden moar - både for dig og hende tænker jeg på ....

Håber du finder på noget godt at bruge din tid alene til... Hvor længe skal hun være væk ???

Knus Pia. (H)

p.s du skal ikke læse det negativt jeg undre mig bare.... er bare lidt svært at skrive det uden det lyder negativt... du har jo valgt det fordi du ved at både du og din datter kan klare det....

Anmeld

30. juli 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Kan godt forstå du savner hende, det er også længe hun skal være væk.

Tror det bliver nemmere hen ad vejen når du vænner dig til ikke at være sammen med hende hele tiden.

Jeg syntes også det var hårdt de første gange mine børn overnattede ude, men nu hvor de er hos deres far hveranden weekend, så nyder jeg virkelig at have tid for mig selv.
Og det bedste er at når de så kommer hjem igen og jeg har savnet dem, så har jeg bare meget mere energi og verskud til at hygge om dem.

Så prøv at se om du ikke kan nyde det... og tænk på hvor dejligt det bliver når hun kommer hjem igen:).

Rikke.

Anmeld

30. juli 2008

Pia

MIn datter var fire månede da hun blev passet med overnatning første gang.
Vi skulle til stor fest og det var uden børn og det var helt fint..
Siden hen er hun blevet passet en masse gange også med op til 2 overnatninger..
Hun nyder det i fulde drag.. Hun får jo en masse opmærksomhed på en helt anden måde end hun normalt får..
Ikke at vi ikke giver hende opmærksomhed, men pludselig er hun jo centrum der hvor hun bliver passet.
Jeg plejer og nyde alene tiden og evt få lavet en masse af det arbejde som jeg ikke når når hun er hjemme..

Hun bliver aldrig bare passet bare for og blive passet.
Men jeg tøver absolut ikke med og spørge nogle af bedsteforældrene om de vil have hende med en overnatning , når vi skal noget eller når jeg syntes at vi trænger til alene tid..

Jeg syntes ikke 15 måneder er en tidlig alder og sende din datter afsted i på ferie alene..
Syntes da bare det er supert at hun kommer ud og oplever noget med andre..
Og tænk så på hvor udvilet du er når hun kommer hjem og glæde dig til den store gensyns glæde..

Kh PIa.

Anmeld

30. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Da Jesse var 15 mdr skulle vi til NY i 10 dage, så han var ved min mor i 12. Det var et helvede de første 3 dage. Jeg savnede ham som en gal og kæmpede en kamp med mig selv om ikke at skrive til hende på sms. På 3. dagen overvejede jeg at lave min billet om og tage hjem igen. Men så begyndte jeg at tilpasse mig en smule, og selvom jeg stadig savnede ham frygteligt, ja så kom det en smule på afstand.

Men jeg vil lige sige at det ikke har noget med alderen at gøre. For nu er han 2½ år og er lige kommet hjem fra 1 uges ferie hos min mor. Jeg har været taknemlig for at jeg skulle på arbejde, for om eftermiddagen og aftenen har jeg været enormt rastløs. Helt galt blev det torsdag, så jeg begyndte at male vores nye havelåge og grave den gamle op. Stod i 28 grades varme og hamrede i beton :P Men igen søndag var jeg begyndt at være ok med det hele. så det tog "kun" 5 dage denne gang :$

Tag en dyb indånding for hun kommer snart hjem igen :)

(H)

Anmeld

30. juli 2008

MorCamilla

Mikkel har heldigvis aldrig rigtig været på ferie uden os.. Jo for en enkelt overnatning i ny og næ... Jeg hader når vi skal være væk fra ham.:$ Så den dag han selv kommer og spørger om han må være på ferie hos bedste flere dage, så ville jeg måske ikke have så svært ved det, nok også fordi det er hans ønske at være væk i nogle dage... Og ind til han gør det, er han her hjemme hos mig.. ;)

Måske du kunne gå nogle lange ture, gå ud og se på nyt tøj... (indkøb hjælper næsten altid hvi man er nedtrykt;)) Du kunne flytte rundt på jeres møbler, male i stuen/køkkenet eller andre steder, og nyde lidt alene tid med kæresten :D
Bare et par forslag her fra...

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.