Stor....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

afrobabies

Jeg er 6uger+4 henne og føler allerede for at hoppe i mine graviditetsbukser, men det er sgu da for tidligt, men jeg synes bare at der er en smule tendens til kvalme når det strammer om maven.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Laulund87

Hop endelig i dem hvis det er mere behageligt Man bliver vist også hurtigere stor som 2. gangs fødende

Anmeld

4. oktober 2010

afrobabies

Laulund87 skriver:

Hop endelig i dem hvis det er mere behageligt Man bliver vist også hurtigere stor som 2. gangs fødende

Det ved jeg ikke... Jeg tabte mig hele vejen igennem den første graviditet, så havde egentlig håbet at det ville ske igen, men det ser ikke for godt ud lige nu

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

En af glæderne ved at være gravid!

Anmeld

4. oktober 2010

Laulund87

victoria2008 skriver:

Det ved jeg ikke... Jeg tabte mig hele vejen igennem den første graviditet, så havde egentlig håbet at det ville ske igen, men det ser ikke for godt ud lige nu

Hehe der kommer jo noget skønt ud i sidste ende

Anmeld

4. oktober 2010

afrobabies

Baagøe skriver:

En af glæderne ved at være gravid!

Ja, det er jo det... Man ved jo heller ikke om vægten bliver ved med at flyve på mig Man har jo lov at håbe at der falder lidt af undervejs....

Anmeld

4. oktober 2010

afrobabies

Laulund87 skriver:

Hehe der kommer jo noget skønt ud i sidste ende

Ja, det er da det jeg håber på

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

victoria2008 skriver:

Ja, det er jo det... Man ved jo heller ikke om vægten bliver ved med at flyve på mig Man har jo lov at håbe at der falder lidt af undervejs....

Hi hi... Ja.

Anmeld

4. oktober 2010

afrobabies

Baagøe skriver:

Hi hi... Ja.

Første gang jeg var gravid mistede jeg lyst til cola, chips og slik da jeg var 4 uger henne, det er så ikke helt det samme der er sket i den her graviditet....

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

victoria2008 skriver:

Første gang jeg var gravid mistede jeg lyst til cola, chips og slik da jeg var 4 uger henne, det er så ikke helt det samme der er sket i den her graviditet....

Ikke 2 graviditeter en ens Måske ændrer det sig med tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.