Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

pussepige

Hvordan er det lige med den der nye ting ang facebook, når nogen ansøger en som ven.. Nu står der jo bekræft eller ikke nu.. Der stod noget om det for et stykke tid siden på EB men kan ikke huske det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

pussepige skriver:

Hvordan er det lige med den der nye ting ang facebook, når nogen ansøger en som ven.. Nu står der jo bekræft eller ikke nu.. Der stod noget om det for et stykke tid siden på EB men kan ikke huske det...

Var det ikke noget med, at man ikke helt kunne afvise? Og at dem der søger så kan se ens statusopdateringer?

Anmeld

4. oktober 2010

pussepige

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Var det ikke noget med, at man ikke helt kunne afvise? Og at dem der søger så kan se ens statusopdateringer?

Mener også det var sådan.. Men hva så hvis man alligevel har gjort sådan at det kun er ens venner der kan se diverse ting...

Anmeld

4. oktober 2010

Malene84

pussepige skriver:

Mener også det var sådan.. Men hva så hvis man alligevel har gjort sådan at det kun er ens venner der kan se diverse ting...

det tænker jeg også...er lige blevet ansøgt af en eller anden jeg overhoved ikke kender - VIL IKKE HA DE SKAL SE MINE BILLEDER  hvordan redigerer man i sine grupper - så kun folk i nogle gruppe kan læse ens væg osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.