Efterårsferie på Fyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Vingummien

:d jeps så er der bestilt ferie og det bliver super godt.

Vi fandt en ferie lejlighed i kerteminde til 650kr pr nat for os allesammeb og det er inkl alt og det er da lige til at overkomme syntes jeg i hvert fald.

Vi skal være der fra torsdag til søndag og skal rigtig råhygge, bare os 3, uden at skulle tænke på andre ting.

Og er perfekt vi fandt et billigt sted hvor Emil kunne få st eget værelse at sove på, det er han jo vantil

Nu skal jeg bare have planlagt lidt om et par steder vi kan se nu vi skal derned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Jules

Det bliver da super hyggeligt :) Håber i får en rigtig god tur til den tid!

Anmeld

4. oktober 2010

Vingummien

Jules skriver:

Det bliver da super hyggeligt Håber i får en rigtig god tur til den tid!

Jah

Hva, skal du ik snart til at føde

Anmeld

4. oktober 2010

anna-jonas

Whheee.............fedt for jer, Sus. Men, men, men...............min første tanke da du skrev at Emil heldigvis skulle ha' sit eget værelse, var nu ikke ligefrem, at det var fordi han var vant til det..............Ti, hi.........

Anmeld

4. oktober 2010

Jules

Tulipan skriver:

Jah

Hva, skal du ik snart til at føde

Jo forhåbenlig da... Godt nok har Viktor feber og øjenbetændelse... Så i nat ville nok ikke være det bedste tidspunkt... Men nu må jeg vente og se ;)

Anmeld

4. oktober 2010

Vingummien

Jules skriver:

Jo forhåbenlig da... Godt nok har Viktor feber og øjenbetændelse... Så i nat ville nok ikke være det bedste tidspunkt... Men nu må jeg vente og se

Hehe nej ville det nok ik. Men er jo tit de "forkerte" tidspunkter det sker

Anmeld

4. oktober 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Whheee.............fedt for jer, Sus. Men, men, men...............min første tanke da du skrev at Emil heldigvis skulle ha' sit eget værelse, var nu ikke ligefrem, at det var fordi han var vant til det..............Ti, hi.........

Haha ferien skal da nydes ik

Anmeld

4. oktober 2010

Jules

Tulipan skriver:

Hehe nej ville det nok ik. Men er jo tit de "forkerte" tidspunkter det sker

Ja det jo lige det! - Så er så forberet som muligt... Og informeret min søster om at han er syg hvis hun nu skal tage sig af ham :)

Anmeld

4. oktober 2010

Vingummien

Jules skriver:

Ja det jo lige det! - Så er så forberet som muligt... Og informeret min søster om at han er syg hvis hun nu skal tage sig af ham

Du har også tiden til at have styr på det

Ej der sker nok noget snart, ellers må du igang med trappen. Vi sal jo snart se hende ik

Anmeld

4. oktober 2010

Jules

Tulipan skriver:

Du har også tiden til at have styr på det

Ej der sker nok noget snart, ellers må du igang med trappen. Vi sal jo snart se hende ik

Altså jeg har aldrig været så fysisk aktiv som jeg har været de sidste par uger... Hehe... Men det hjælper bare nul og nix! Suk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.