Aaaavvvvvv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

henh01

Nogle af jer der har prøvet at få ondt omkring navlen og ud i den ene side? Altså sådan virkelig ondt at man ikke kan stå oprejst?

Jeg har lige købt en ny seng til min datter, har forsøgt ikke at slæbe for meget, men alligevel er det nok blevet til lidt mere end hvad godt er når man er i 34. uge..

Håber virkelig nogen kan fortælle hvad det er da jeg da sidder og bliver helt nervøs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

mth1987

Hvis du er i tvivl ring til fg.
Men jeg syntes selv jeg havde mange mærkelige smerter, det du snakker om kan måske være nogle ligamenter. Min datter lå også nogen gange med noget ubehageligt ved navlen og det gjorde ondt. Ved ikk om det måske er det.

Anmeld

4. oktober 2010

henh01

mth1987 skriver:

Hvis du er i tvivl ring til fg.
Men jeg syntes selv jeg havde mange mærkelige smerter, det du snakker om kan måske være nogle ligamenter. Min datter lå også nogen gange med noget ubehageligt ved navlen og det gjorde ondt. Ved ikk om det måske er det.

jeg er egentlig ikke i tvivl om at lillemanden har det godt, han bevæger sig fint og smerterne er ikke nær så slemme mere. Måske detv ar plukveer?? Ved overhovedet ikke hvordan plukveer føles. Men det var i midten ved navlen og ved mød højre side, men længere oppe end de formodede ligamentsmerter. skal på sygehuset i morge og have en indsprøjtning  så kan jeg lige spørger der

Anmeld

4. oktober 2010

mth1987

henh01 skriver:

jeg er egentlig ikke i tvivl om at lillemanden har det godt, han bevæger sig fint og smerterne er ikke nær så slemme mere. Måske detv ar plukveer?? Ved overhovedet ikke hvordan plukveer føles. Men det var i midten ved navlen og ved mød højre side, men længere oppe end de formodede ligamentsmerter. skal på sygehuset i morge og have en indsprøjtning  så kan jeg lige spørger der

Kan ikke helt huske hvordan plukveer føltes. Men noget med at maven blir helt hård og man føler det strammer pokkers meget. Er nok ret individuelt. Vi har ligamenter ret mange steder i kroppen måske også flere steder ved maven?!
Men gid ide lige at høre ad.
Så længe du kan mærke baby er det vel også fint men meget rart at være sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.