Jeg skammer mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Idag fik jeg en TOTAL kortslutning

Jeg ringede jeg på børnekir.-amb. For lige at tjekke hvornår de havde booket den akut tid til Malucca. Da damen i den anden ende, sagde de IKKE havde fået besked om, vi skulle ha´en akuttid, begyndte jeg at råbe og smælde af den arme dame. Jeg fik råbte mange grimme ord til hende, at jeg skulle fandme dytme ikke vente på at få en tid senere på ugen, at hun havde ***** at finde en tid til seneste i morgen kl. 11. Fik "forklaret" hende at jeg f**** sgu og hele hule helvede synes dem der arbejder det f****ing lorte sted af et såkaldt sygehuse var de mest inkompetente mennesker, jeg nogensinde havde mødt osv osv osv i den duer.

Da jeg havde smækket røret på i arrigskab, blev jeg virkelig SÅ flov over mig selv....  at jeg faktisk ringede op til damen igen, og sagde UNDSKYLD!!!

For pokker det var jo slet ikke den dames skyld, at hun ikke havde fået beskeden. Jeg orker bare slet ikke mere sygehus nu, jeg er så TRÆT i mit hovede, pga. jeg hele tiden og igen skal følge op på alt, hvad der har med dem at gøre, før det sker og det bliver rigtigt.... Føler jeg render og tørre dem i popoén....

JEG ER SÅ TRÆT I KNOLDEN AF HVIDE KITLER  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Vingummien

Rose <3 skriver:

Jeg ringede jeg på børnekir.-amb. For lige at tjekke hvornår de havde booket den akut tid til Malucca. Da damen i den anden ende, sagde de IKKE havde fået besked om, vi skulle ha´en akuttid, begyndte jeg at råbe og smælde af den arme dame. Jeg fik råbte mange grimme ord til hende, at jeg skulle fandme dytme ikke vente på at få en tid senere på ugen, at hun havde ***** at finde en tid til seneste i morgen kl. 11. Fik "forklaret" hende at jeg f**** sgu og hele hule helvede synes dem der arbejder det f****ing lorte sted af et såkaldt sygehuse var de mest inkompetente mennesker, jeg nogensinde havde mødt osv osv osv i den duer.

Da jeg havde smækket røret på i arrigskab, blev jeg virkelig SÅ flov over mig selv....  at jeg faktisk ringede op til damen igen, og sagde UNDSKYLD!!!

For pokker det var jo slet ikke den dames skyld, at hun ikke havde fået beskeden. Jeg orker bare slet ikke mere sygehus nu, jeg er så TRÆT i mit hovede, pga. jeg hele tiden og igen skal følge op på alt, hvad der har med dem at gøre, før det sker og det bliver rigtigt.... Føler jeg render og tørre dem i popoén....

Selvfølgelig er det ikke hendes skyld, og hun har prøvet det før.

Men er sikker på det har betydet rigtig meget at du ringede igen, for det er ikke alle der ville gøre det. Og sige undskyld.

Jeg må sige at jeg tror ikke at jeg ville have gjort det, ikke for at være ond, men ville simpelhen være for flov til det.

Anmeld

4. oktober 2010

Jules

Det har hun helt sikkert prøvet før søde... Det er forhåbenlig noget de udemærket godt ved kan ske når man har sådan et arbejde,,,,,

Men godt du ringede og sagde undskyld... Men kan godt forstå at du mistede herredømmet over temperamentet... Det er sgu os for dårligt! Men det kan jo desværre gå galt :(

Anmeld

4. oktober 2010

anna-jonas

Fik du en tid?? Eller skal en af de "hvid-kitlede" træde til og hjælpe?? Måske jeg taler deres sprog.....................og sådan som jeg taler, så kan jeg nok få en tid igennem, til i går. *G*

Knus til hidsigproppen og hendes søde lille datter.

Mette

Anmeld

4. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

ved du hvad søde?

det dør hun nok ikke af, og du fik lettet lidt frustration:0) desuden sagde du undskyld, og det er ski ikke sært at du er godt fyldt op nu!

Anmeld

5. oktober 2010

Bondepigen

Jeg synes simpelthen det er så stort af dig, at du ringede og sagde undskyld.. Er ret sikker på du er tilgivet. Du har ikke noget at være flov over, kan godt forstå du har fået nok. Det er jo dit barn det handler om, og hun har ikke fortjent at have så ondt. Der er kun dig til at handle for  Malucca, så det er godt du har fået den tid.

Det er jo heller ikke din skyld, at du bliver NØDT til at være bitchy for at der sker noget!

Anmeld

5. oktober 2010

Barbamama

Jeg synes fanme det var SEJT du ringede op igen!!!! Det er der sgu ikke mange mennesker der havde gjort! SEJT Trine!!!!! Der er sgu ikke noget at sige til du er træt af alt det der vælter ned over jer! Så luk du bare lidt galde ud!

Anmeld

5. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Fik du en tid?? Eller skal en af de "hvid-kitlede" træde til og hjælpe?? Måske jeg taler deres sprog.....................og sådan som jeg taler, så kan jeg nok få en tid igennem, til i går. *G*

Knus til hidsigproppen og hendes søde lille datter.

Mette

Jow jow selvf. fik jeg en tid, hun turde da ikke andet   

Jeg har skrevet til dig, i den anden tråd

Anmeld

5. oktober 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Jeg synes fanme det var SEJT du ringede op igen!!!! Det er der sgu ikke mange mennesker der havde gjort! SEJT Trine!!!!! Der er sgu ikke noget at sige til du er træt af alt det der vælter ned over jer! Så luk du bare lidt galde ud!

Tjow, men det har nok lidt at gøre med jeg jo også sidder som DAMEN (i den anden ende) så jeg er jo også vant til at få skæld ud, når mine kollegare er nogle kløvninger... Men altså jeg ved nu ikke om jeg er sej, at ringe tilbage... Ehm jeg skulle jo ha´ talt pænt i første omgang

Anmeld

6. oktober 2010

Barbamama

Rose <3 skriver:

Tjow, men det har nok lidt at gøre med jeg jo også sidder som DAMEN (i den anden ende) så jeg er jo også vant til at få skæld ud, når mine kollegare er nogle kløvninger... Men altså jeg ved nu ikke om jeg er sej, at ringe tilbage... Ehm jeg skulle jo ha´ talt pænt i første omgang

Ja men alle kan sgu miste besindelsen. Og hvis den dame i den anden ende havde vidst hvad du efterhånden har været igennem havde HUN ringet DIG op og bedt dig råbe noget mere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.