Idag fik jeg en TOTAL kortslutning
Jeg ringede jeg på børnekir.-amb. For lige at tjekke hvornår de havde booket den akut tid til Malucca. Da damen i den anden ende, sagde de IKKE havde fået besked om, vi skulle ha´en akuttid, begyndte jeg at råbe og smælde af den arme dame. Jeg fik råbte mange grimme ord til hende, at jeg skulle fandme dytme ikke vente på at få en tid senere på ugen, at hun havde ***** at finde en tid til seneste i morgen kl. 11. Fik "forklaret" hende at jeg f**** sgu og hele hule helvede synes dem der arbejder det f****ing lorte sted af et såkaldt sygehuse var de mest inkompetente mennesker, jeg nogensinde havde mødt osv osv osv i den duer.
Da jeg havde smækket røret på i arrigskab, blev jeg virkelig SÅ flov over mig selv....
at jeg faktisk ringede op til damen igen, og sagde UNDSKYLD!!!
For pokker det var jo slet ikke den dames skyld, at hun ikke havde fået beskeden. Jeg orker bare slet ikke mere sygehus nu, jeg er så TRÆT i mit hovede, pga. jeg hele tiden og igen skal følge op på alt, hvad der har med dem at gøre, før det sker og det bliver rigtigt.... Føler jeg render og tørre dem i popoén....
JEG ER SÅ TRÆT I KNOLDEN AF HVIDE KITLER
Anmeld