Hvordan fortalte I den glædelige nyhed??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Bruus

Så skal svigerforældrene have den glædelige nyhed på torsdag   Vi glæder os helt vildt til at fortælle det, og ved at de bliver elle vilde
Men vi har brug for lidt inspiration til hvordan man kan sige det på en lidt kreativ måde måske

Hvordan sagde i det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Pige2009

Mette:)) skriver:

Så skal svigerforældrene have den glædelige nyhed på torsdag   Vi glæder os helt vildt til at fortælle det, og ved at de bliver elle vilde
Men vi har brug for lidt inspiration til hvordan man kan sige det på en lidt kreativ måde måske

Hvordan sagde i det???

Jeg havde købt to eksemplarer af bogen "Til mit barnebarn" til hver af mine forældre og indlagt et scaningsbillede. Bogen var fint pakket ind, og så fik de ellers hver en identisk gave

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

Hvordan sagde i det???

Til mine bedsteforældre havde jeg rammet scanningsbilledet ind og indsat dette digt:

Du kan ikke med det samme
fyldet få til denne ramme.
Men til oktober i år
du et dugfrisk billede får.
For storken den ville komme
inden efteråret er omme.

Anmeld

4. oktober 2010

Bruus

Åh det lyder som en fik gave og skøn måde at fortælle det på
Det bliver dog, også jvf. debatten i går, uden billedet. Det må de have til gode

& hvor er det et smukt digt du skrev ved siden af billedet. Sikken glæde der må ha' været

Anmeld

4. oktober 2010

susser83

Da vi skulle fortælle familien at vi ventede en mere, købte jeg t´shirts til ungerne hvor der stod "Jeg skal være storesøster" og "Jeg skal være storebror". Lad mig sige det sådan der gik lidt tid før den første så hvad der egentlig stod og så var der glædes udbrud   . De syntes det var en dejlig og sjov måde at få den gode nyhed på.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du har børn i forvejen, men det var sådan vi gjorde.

Held og lykke med det.

Knus Sus

Anmeld

4. oktober 2010

KarinaIda

Hvordan sagde i det???

Vi skrev det på datterens tegnetavle som hun så afleverede til farfar da han skulle høre det.... Og morfar da han skull høre det

Anmeld

4. oktober 2010

SoffiLine

Da jeg fandt ud af jeg var gravid der boede jeg ikke i nærheden af min mor, så det var over telefonen.

Skal lige sige, jeg havde overvejet abort grundet den meget kaotiske situation jeg stod i, intet hjem, ingen indtægt osv. Alt det er der nu styr på

Men sendte min mor en sms hvori der stod:

Hej mormor. Min mor har besluttet sig for at jeg skal blive i hendes mave og vokse mig stor. Jeg glæder mig til at møde dig. Kærlig hilsen dit kommende barnebarn.

Det vakte stor glæde

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

Åh det lyder som en fik gave og skøn måde at fortælle det på
Det bliver dog, også jvf. debatten i går, uden billedet. Det må de have til gode

& hvor er det et smukt digt du skrev ved siden af billedet. Sikken glæde der må ha' været

Begge gaver var et hit Forøvrigt så vil jeg lige give dig et lille tip. Hvis du øverst i højre hjørne trykker "citér indlæg" på det indlæg du gerne vil svare eller kommentere så får den du citerer automatisk en besked om at du har svaret vedkommende

Anmeld

4. oktober 2010

Bruus

Baagøe skriver:

Begge gaver var et hit Forøvrigt så vil jeg lige give dig et lille tip. Hvis du øverst i højre hjørne trykker "citér indlæg" på det indlæg du gerne vil svare eller kommentere så får den du citerer automatisk en besked om at du har svaret vedkommende

Det skal jeg huske for fremtiden
Tak for inspiration... Hvor kan man købe de bøger? I Bog & Idé/ Arnold Busk osv??

Anmeld

4. oktober 2010

Bruus

SoffiLine skriver:

Da jeg fandt ud af jeg var gravid der boede jeg ikke i nærheden af min mor, så det var over telefonen.

Skal lige sige, jeg havde overvejet abort grundet den meget kaotiske situation jeg stod i, intet hjem, ingen indtægt osv. Alt det er der nu styr på

Men sendte min mor en sms hvori der stod:

Hej mormor. Min mor har besluttet sig for at jeg skal blive i hendes mave og vokse mig stor. Jeg glæder mig til at møde dig. Kærlig hilsen dit kommende barnebarn.

Det vakte stor glæde

Det har sikkert været den bedste sms hun nogensinde har modtaget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.