BOMST84 nu med nyt navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Sunflower

Hejsa.

Jeg fortrød mit navn Ved godt det er lidt fjollet at skifte navn, men jeg er så ny på siden, så der er sikkert ikke nogen der lægger mærke til det, men dette indlæg er blot til info

Klem til alle og god aften! Sunflower

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Chalala85

Sunflower skriver:

Hejsa.

Jeg fortrød mit navn Ved godt det er lidt fjollet at skifte navn, men jeg er så ny på siden, så der er sikkert ikke nogen der lægger mærke til det, men dette indlæg er blot til info

hihi det skal der jo være plads til. Når nu du forhåbentlig skal være herinde længe er det da rart med en navn man kan lide :-)

Så navneskiftet er helt velkommen hehe

Anmeld

4. oktober 2010

Diana...

Hi hi tillykke med dit nye navn. Og det er da vigtigt man er tilfreds med sit navn ikk 

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

Sunflower skriver:

Hejsa.

Det skal du ikke være ked af - jeg har selv skiftet brugernavn en enkelt gang for et halvt års tid siden, da jeg ellers startede ud med et mere anonymt navn, som jeg havde det første år

Anmeld

4. oktober 2010

Sunflower

Baagøe skriver:

Det skal du ikke være ked af - jeg har selv skiftet brugernavn en enkelt gang for et halvt års tid siden, da jeg ellers startede ud med et mere anonymt navn, som jeg havde det første år

Ja, jeg er jo også meget anonym. Måske springer jeg også "ud af skabet" på et tidspunkt Men lige nu, vil kæresten og jeg gerne holde projekt baby lidt for os selv

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

Sunflower skriver:

Ja, jeg er jo også meget anonym. Måske springer jeg også "ud af skabet" på et tidspunkt Men lige nu, vil kæresten og jeg gerne holde projekt baby lidt for os selv

Smiler... Heldt og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.