Weekendophold - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Snefnug1984

Kæresten og jeg vil rigtig gerne på et weekendophold.. jeg har kigget lidt på nettet, men vil da lige have jeres bud også. Så har I nogle gode steder der kan anbefales? Helst kun jylland eller fyn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

malenes

mig og kærsten har været på weekend ophold i odense nogle gang nu

og det har bare været mega lækkert

det hotel vi var på hedder først grand  roual hotel og den ligger lige ved støget i odense og og kun ca 300 m fra magazint(staves)

og ca 10 kg fra rosengårds center

knus

Anmeld

4. oktober 2010

Malthesmoar

SolsikkeBlomst skriver:

Kæresten og jeg vil rigtig gerne på et weekendophold.. jeg har kigget lidt på nettet, men vil da lige have jeres bud også. Så har I nogle gode steder der kan anbefales? Helst kun jylland eller fyn

Vi har været på gourmet ophold på Sabro kro...mums og hyg

Anmeld

5. oktober 2010

Malene76

SolsikkeBlomst skriver:

Hej

Jeg kan anbefale Borbjerg Mølle Kro som ligger super smukt ved en sø i nærheden af Skive. Det er en gammel kro som er virkelig romantisk og maden smager skønt. Jeg kan også varmt anbefale Hotel Viking i Sæby. De har den skønneste wellnes afdeling. Vi har været begge stedet og vender helt klart tilbage dertil når vi skal lidt væk fra hverdagen. Faktisk har min mand lige inviteret mig til Sæby igen.

MVH Malene

Anmeld

5. oktober 2010

Kildebakken

http://www.nrvosborg.dk/ - virkelig romantisk - værelserne er rigtig lækre og maden er af meget høj standart

Anmeld

5. oktober 2010

Miss BananaHammock

Vi var på Rømø hele weekenden i et sommerhus og det kan varmt anbefales. Rømø er super hyggelig og der er rigtig gode muligheder for natur og gåture, samt lidt shopping og en stor isvaffel  

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Comwell Kellers Park siger jeg bare;0)

Anmeld

5. oktober 2010

Snefnug1984

Ni-ko-li-ne skriver:

Comwell Kellers Park siger jeg bare;0)

Ja dén har jeg netop lige kigget på

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

SolsikkeBlomst skriver:

Ja dén har jeg netop lige kigget på

det er top lækkert!

Anmeld

5. oktober 2010

Maja88

vi har været på Himmerland Golf & Country Resort.

Det ligger lidt afsidies. har welness, er stille og roligt. har super super lækre værelser og mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.