Yes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

camillakrath

Så har jeg været til scanning og set og hørt hjertelyd. Hvor var det bare så smukt og rørende.

Nu forstår man virkelig at man skal være mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Moar2011

camillakrath skriver:

Så har jeg været til scanning og set og hørt hjertelyd. Hvor var det bare så smukt og rørende.

Nu forstår man virkelig at man skal være mor

- og så ved man også at der er liv, og det hele er som det skal være Tillykke - betalte du selv for den?

Skal selv til scanning på lørdag 7+2 og krydser alt hva jeg kan, for at vi kan tag ligeså glad hjem som dig

Anmeld

4. oktober 2010

Laulund87

Hvor dejligt

Anmeld

4. oktober 2010

camillakrath

Præcis - nu er jeg ret sikker på at den nok skal blive den. Jordmoderen sagde at den havde et stærkt hjerte

Ja, jeg betalte selv, men det var ALLE pengene værd. Virkelig. Vi fik billeder og video og hun tog sig rigtig god tid til os. Det kunne jeg godt finde på at gøre igen.

Jeg krydser alle mine fingre for at det også går godt for jer. Men det er jeg nu sikker på

Anmeld

4. oktober 2010

Moar2011

Præcis - nu er jeg ret sikker på at den nok skal blive den. Jordmoderen sagde at den havde et stærkt hjerte

Ja, jeg betalte selv, men det var ALLE pengene værd. Virkelig. Vi fik billeder og video og hun tog sig rigtig god tid til os. Det kunne jeg godt finde på at gøre igen.

Jeg krydser alle mine fingre for at det også går godt for jer. Men det er jeg nu sikker på

- årrh hvor fantastisk - jeg tror skisme også at det er alle pengene værd - og betaler gerne ! ..

Taak, det dejligt at høre.. synes bare man fortiden læser om mange hvor det ikk ender så godt :s ..

- selvf blir den bette derinde nu - jeg har den fornemmelse ( og folk på gern tro jeg er underlig) - men at hvis det dør derinde, så det i starten af graviditeten .

Anmeld

4. oktober 2010

camillakrath

Jeg har nemlig også læst rigtig meget - og jordmoderen sagde at jeg skulle lade vær. Den havde den nemlig super godt inde i mig og så helt fin og normal ud.

Så nu har jeg tænkt at jeg skal passe på med at læse for meget med risikoer for det ene og det andet. Det kan faktisk påvirke en rigtig meget psykisk

Men ja - efter at have hørt det stærke hjerte flere gange, så blir man bare overbevist.

Anmeld

4. oktober 2010

Moar2011

camillakrath skriver:

Jeg har nemlig også læst rigtig meget - og jordmoderen sagde at jeg skulle lade vær. Den havde den nemlig super godt inde i mig og så helt fin og normal ud.

Så nu har jeg tænkt at jeg skal passe på med at læse for meget med risikoer for det ene og det andet. Det kan faktisk påvirke en rigtig meget psykisk

Men ja - efter at have hørt det stærke hjerte flere gange, så blir man bare overbevist.

- tror også din jordmord har ganske ret i det ..

har selv begyndt at blive helt skør, fordi man sådan håber det hele bare går som det skal ..

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

Ja, væk med de negative tanker omkring risici osv.  Ind med positive tanker om, at du skal være mor inden du ser dig om

Anmeld

4. oktober 2010

camillakrath

Babyklar skriver:

- tror også din jordmord har ganske ret i det ..

har selv begyndt at blive helt skør, fordi man sådan håber det hele bare går som det skal ..

Præcis. Og man skal bare lægge det fra sig. Det skal nok gå godt med vores bebser

Anmeld

4. oktober 2010

camillakrath

Baagøe skriver:

Ja, væk med de negative tanker omkring risici osv.  Ind med positive tanker om, at du skal være mor inden du ser dig om

NEMLIG  - Og bare nyde tiden. Det kan jeg nu - efter idag. Det er bare en følelse af lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.