Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej derude.
d. 5 september fik jeg pludselig en fornemmelse i underlivet som; kraftig smerter - stikkende fornemmelse i underlivet. og der gik mig og kæresten self. bare til den! nogle timer efter gik det over til slemme gevaldige sammentrækninger i hele højre side & måtte simpelthen ligge ned. hvis jeg satte mig ned gjorde det vildt nas omme oppe i numsen. men det holdte heldigvis op efter en time eller sådan.. ! kan det ha været ægløsning?! tænker den har været tidlig ude, for det havde ikke været mere end en uge siden jeg havde blødt. men what ever ;* men i uge 3, opstod denne underlige blødning?! blev lidt mærkelig!? hva jeg vidste af manglede jeg skam en uge mere. så den var simpelthen en uge for tidligt på den denne gang.. men Blødningen kunne dog ikke sammenlignes! den tog ej ved i styrke eller havde den farve som mens plejer ha! det lignede gammelt blod/brun lidt rød! og det startede op som brunt snask i trusserne.. !! det holdte efter 7 dage.. og jeg sjovt nok den dag rigtig forventede menstruation. men har ikke set skyggen af den forventede menstruation i uge 4. kan der være tale om måske at et æg har sat sig fast?! plejer det ikke ske i 3 uge?! for så tegner det sig meget godt. & så kan jeg heller ikke været ret langt henne.. har prøvet at G-teste men de svinger lidt hvorpå der ses skygge og til utydelige og med svag farve.. Hjælp mig lidt på den her.. <3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tulleeh skriver: Hej derude. d. 5 september fik jeg pludselig en fornemmelse i underlivet som; kraftig smerter - stikkende fornemmelse i underlivet. og der gik mig og kæresten self. bare til den! nogle timer efter gik det over til slemme gevaldige sammentrækninger i hele højre side & måtte simpelthen ligge ned. hvis jeg satte mig ned gjorde det vildt nas omme oppe i numsen. men det holdte heldigvis op efter en time eller sådan.. ! kan det ha været ægløsning?! tænker den har været tidlig ude, for det havde ikke været mere end en uge siden jeg havde blødt. men what ever ;* men i uge 3, opstod denne underlige blødning?! blev lidt mærkelig!? hva jeg vidste af manglede jeg skam en uge mere. så den var simpelthen en uge for tidligt på den denne gang.. men Blødningen kunne dog ikke sammenlignes! den tog ej ved i styrke eller havde den farve som mens plejer ha! det lignede gammelt blod/brun lidt rød! og det startede op som brunt snask i trusserne.. !! det holdte efter 7 dage.. og jeg sjovt nok den dag rigtig forventede menstruation. men har ikke set skyggen af den forventede menstruation i uge 4. kan der være tale om måske at et æg har sat sig fast?! plejer det ikke ske i 3 uge?! for så tegner det sig meget godt. & så kan jeg heller ikke været ret langt henne.. har prøvet at G-teste men de svinger lidt hvorpå der ses skygge og til utydelige og med svag farve.. Hjælp mig lidt på den her.. <3
Altså jeg hjælper gerne med foto halløj på et nyt billede hvis det kan hjælpe dig søde
Miss.Sunshine skriver: Altså jeg hjælper gerne med foto halløj på et nyt billede hvis det kan hjælpe dig søde
meget gerne )':!
det var simpelthen så fint det du lavede sidst!! <3
men har taget nogle nye idag):
kan næsten ikke se dem.. fatter ikke de ikke er blevet tydliger )':!
Jeg kan desværre kun se 1 streg men krydser for dig
Det er ikke fordi jeg vil tage håbet fra dig, men jeg kan desværre slet ikke se to streger på de billeder du har lagt ind
Det kan godt være det bare er min skærm der driller.
Krydser fingre for at den er der
Tulle22 skriver: Jeg kan desværre kun se 1 streg men krydser for dig
føjj ja!):
de dur ikke herinde.. men de kan skimtes med to øjne !! )':
NO skriver: Det er ikke fordi jeg vil tage håbet fra dig, men jeg kan desværre slet ikke se to streger på de billeder du har lagt ind Det kan godt være det bare er min skærm der driller. Krydser fingre for at den er der
jeg ved )':!
men de kan ses når jeg sidder med dem .. bare svage!)':
er ved at miste modet efterhånden!):
denne her var fra i Lørdags )':
Beklager meget, og det er ikke for at være lyseslukker. Men jeg kan ikke se mere end 1 streg på nogle af testene
Jeg kan ikke få farve frem på den nye test. Jeg kan se en svag streg på den fra lørdag,så tror desværre du har mistet det. Men jeg er IKKE læge,kun mit personlige bud.
Du få billederne her:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128