smerter i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.811 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

quar20

Nu har jeg jo døjet rigtig rigtig meget med blærebetændelse og har været på pensilin HVERGANG ( selixid - mener jeg de hedder )..

De første to dage jeg er på pensilin er smerterne i maven fortaget sig og jeg har ikke så mange plukveer - men derefter kommer smerterne igen.

Nu er det 2 uger siden jeg sidst var på pensilinkur - og nu kan jeg knap nok gå for smerte i underlivet.. Det niver og gør rigtig rigtig ondt og maven er hård 23 timer i døgnet..!! og det har det gjort i 2 dage nu..! - troede først det var mine ledbånd - men nu tror jeg måske det er en blærebetændelse..!! Har aldrig været "helt" fri for blærebetændelse - så tænker lidt på hvis jeg nu har gået med blærebetændelse siden uge 20 ( er i uge 32 nu ) - kan det så ikke skade baby? - eller hvad med mit underliv? Er MØG svimmel også men mit blodtryk er fint ( fik sidst målt det for 2 uger siden )..! Er rigtig meget døssig og jeg har valgt IKKE at kører bil - fordi jeg blir så hurtigt svimmel og det sortner for mine øjne flere gange om dagen. Vil jo hverken udsætte mig selv eller andre for fare..

Ved ikke rigtig om jeg skal kontakte FG eller om jeg skal kontakte min egen læge imorgen?  - Jeg har smadder ondt HELE tiden - også om natten og får ikke sovet ordenligt fordi jeg har så ondt..!!

Hvad ville i gøre? - nu har jeg prøvet SÅ mange gange at være på fg - hvor det "bare" er en blærebetændelse også får jeg samme pensilinkur med hjem - og ja.. Begynder at tro at de ikke virker optimalt..? Kan man blive imun for nogen slags pensilin?

Håber nogle kan hjælpe mig.

Hilsen Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

quar20

slet igen der kan råde til hva dælen jeg lige stiller op?

Anmeld

4. oktober 2010

Carina1977

Ja hvis man får den samme slags pencinlin for mange gange, kan det godt ske at den ikke virker optimalt til sidst. Måske du skulle høre din læge ad, om du ikke kan få en anden slags?

Anmeld

4. oktober 2010

quar20

Carina1977 skriver:

Ja hvis man får den samme slags pencinlin for mange gange, kan det godt ske at den ikke virker optimalt til sidst. Måske du skulle høre din læge ad, om du ikke kan få en anden slags?

Ja det må jeg nok hellere..!

Men har bare SÅ mange smerter lige nu.. Altså jeg kan knap nok rejse mig fra sofaen uden jeg hyler, eller lige rykke min store mås..!! Altså er lidt i tvivl om jeg skal vente til imorgen eller om jeg skal ringe på fg..!! Vil bare ikke være til besvær..! Men er det farligt når man har SÅ ondt at man ikke engang kan bukke sig ned og tage sine strømper af?

Anmeld

4. oktober 2010

Carina1977

quar20 skriver:

Ja det må jeg nok hellere..!

Men har bare SÅ mange smerter lige nu.. Altså jeg kan knap nok rejse mig fra sofaen uden jeg hyler, eller lige rykke min store mås..!! Altså er lidt i tvivl om jeg skal vente til imorgen eller om jeg skal ringe på fg..!! Vil bare ikke være til besvær..! Men er det farligt når man har SÅ ondt at man ikke engang kan bukke sig ned og tage sine strømper af?

Jeg mener ikke at en blærebetændelse er farlig, heller ikke selvom man er gravid. Det der kan være det farlige er hvis det udvikler sig til nyre/bækken betændelse. Du har ikke feber vel?

Anmeld

4. oktober 2010

quar20

Carina1977 skriver:

Jeg mener ikke at en blærebetændelse er farlig, heller ikke selvom man er gravid. Det der kan være det farlige er hvis det udvikler sig til nyre/bækken betændelse. Du har ikke feber vel?

Jeg har haft nyrebækken betændelse.. havde jeg da jeg var i uge 23-24 og fik en masse medicin og var indlagt..!!

Men har ingen feber og det føles ikke som da jeg havde nyrebækken betændelse..!!

Syntes bare det er SÅ ulideligt at være nogen steder for smerter, og bare det at have trusser på gør smadder ondt..!!

Anmeld

4. oktober 2010

Carina1977

Mden du kan da også ringe til fødegangen for at forhøre dig. Du skal ikke føle du er til besvær

Anmeld

4. oktober 2010

Carina1977

quar20 skriver:

Jeg har haft nyrebækken betændelse.. havde jeg da jeg var i uge 23-24 og fik en masse medicin og var indlagt..!!

Men har ingen feber og det føles ikke som da jeg havde nyrebækken betændelse..!!

Syntes bare det er SÅ ulideligt at være nogen steder for smerter, og bare det at have trusser på gør smadder ondt..!!

Ej ring til fødegangen.....du burde slet ikke have så ondt, som du beskriver det.

Anmeld

4. oktober 2010

quar20

Carina1977 skriver:

Mden du kan da også ringe til fødegangen for at forhøre dig. Du skal ikke føle du er til besvær

har bare været SÅ ked af at sku ringe derop, også tage derop også er det "bare" en blærebetændelse..!! Men ja må vidst hellere få taget mig sammen og ringe derop og høre hva dælen jeg kan gøre

Anmeld

4. oktober 2010

quar20

Carina1977 skriver:

Ej ring til fødegangen.....du burde slet ikke have så ondt, som du beskriver det.

og mange tak fordi du svarede.. Og lige gav lidt råd fra dig..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.