Nu har jeg jo døjet rigtig rigtig meget med blærebetændelse og har været på pensilin HVERGANG ( selixid - mener jeg de hedder )..
De første to dage jeg er på pensilin er smerterne i maven fortaget sig og jeg har ikke så mange plukveer - men derefter kommer smerterne igen.
Nu er det 2 uger siden jeg sidst var på pensilinkur - og nu kan jeg knap nok gå for smerte i underlivet.. Det niver og gør rigtig rigtig ondt og maven er hård 23 timer i døgnet..!! og det har det gjort i 2 dage nu..! - troede først det var mine ledbånd - men nu tror jeg måske det er en blærebetændelse..!! Har aldrig været "helt" fri for blærebetændelse - så tænker lidt på hvis jeg nu har gået med blærebetændelse siden uge 20 ( er i uge 32 nu ) - kan det så ikke skade baby? - eller hvad med mit underliv? Er MØG svimmel også men mit blodtryk er fint ( fik sidst målt det for 2 uger siden )..! Er rigtig meget døssig og jeg har valgt IKKE at kører bil - fordi jeg blir så hurtigt svimmel og det sortner for mine øjne flere gange om dagen. Vil jo hverken udsætte mig selv eller andre for fare..
Ved ikke rigtig om jeg skal kontakte FG eller om jeg skal kontakte min egen læge imorgen? - Jeg har smadder ondt HELE tiden - også om natten og får ikke sovet ordenligt fordi jeg har så ondt..!!
Hvad ville i gøre? - nu har jeg prøvet SÅ mange gange at være på fg - hvor det "bare" er en blærebetændelse også får jeg samme pensilinkur med hjem - og ja.. Begynder at tro at de ikke virker optimalt..? Kan man blive imun for nogen slags pensilin?
Håber nogle kan hjælpe mig.
Hilsen Maria
Anmeld