Hvad er det lige der sker??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. juli 2008

Stumpen

Har lige læst et indlæg på netbaby,hvor en kvinde i dag har været ude og handle og ser en større forsamling om en bil.. De går derhen og to hunde ligger stille i bilen.. Der er en som smadre ruden, den ene hund er død og den anden klarer sig...

Jeg har ligeledes i dag set på jeg tror bts hjemmeside at et barn var efterladt i en bil, mens moderen handlede ind i netto...

Er der da for fa¤#%" ingen der lærer af de tradiger (staves(?)) som der har fundet sted i Frankrig??????

Nøj jeg bliver altså harm og måtte lige af med min sure opstød... >(>(>(
(H) Anja...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2008

Becks

De mennesker burde hverken have dyr eller børn... Det er så uansvarligt!!>(>( Og nej, der er åbenbart nogen som IKKE lære af de tragedier i Frankrig >(:'(

Anmeld

29. juli 2008

heaven

Stumpen skriver:

Har lige læst et indlæg på netbaby,hvor en kvinde i dag har været ude og handle og ser en større forsamling om en bil.. De går derhen og to hunde ligger stille i bilen.. Der er en som smadre ruden, den ene hund er død og den anden klarer sig...

Jeg har ligeledes i dag set på jeg tror bts hjemmeside at et barn var efterladt i en bil, mens moderen handlede ind i netto...

Er der da for fa¤#%" ingen der lærer af de tradiger (staves(?)) som der har fundet sted i Frankrig??????

(H) Anja...

FYYYYY FOR SATAN!!!!!!>(>(>(>(>(>(>(, og jeg kunne blive ved... stakkels hunde og stakkels barn, føj!!

Jannie - sur over folks ubetænksomhed

Anmeld

29. juli 2008

MorCamilla

heaven skriver:

Stumpen skriver:

(H) Anja...

FYYYYY FOR SATAN!!!!!!>(>(>(>(>(>(>(, og jeg kunne blive ved... stakkels hunde og stakkels barn, føj!!

Jannie - sur over folks ubetænksomhed

ENIG, ENIG, ENIG...... >( >(

Anmeld

30. juli 2008

Balderson

Man kan kun ryste af hovede på de mennesker 8(8(8(8(

Hvad der foregår oppe i hovedet på dem 8(8( kan man kun gipse om, men det er sku ikke fordi deres hjerneceller bruges >(>(>(

Anmeld

30. juli 2008

Rahmberg.dk

Man fatter slet ikke at folk kan efterlade børn i bilen :'( Og heller ikke at man kan efterlade hunde i bilen en solrig dag. Verden er dælme sørgelig.

Anmeld

30. juli 2008

twinboys

Jeg kan blive helt tosset over de folk der ikke tænker sig om, og især når folk lige har hørt hvad der er sket i Frankrig...

De lærer det nok først når det sker for dem selv, bare ærgeligt at det så ikke går ud over dem selv, men helt uskyldige mennesker og dyr...

Ønsker jer en dejlig dag tøser...

Majbritt

Anmeld

30. juli 2008

charlottekri

det er simpelthen for dårligt!!! hvis et barn er så ubekvemt at have med ud og handle, så skulle man have ladet være med at få børn!!!!! og dyr for den sags skyld også!!!! jeg kan godt finde på at lade min datter sidde i bilen hvis hun sover, men KUN hvis jeg lige skal ind og betale for benzin på den lokale tankstation og jeg kan holde øje med bilen. hvis jeg skaql have flere ting så vækker5 jeg hende og tager hende med
(H)

Anmeld

30. juli 2008

Mathilde

:'( Ved snart ikke hvad jeg skal sige:'( Tomhjernede mennesker>(

Anmeld

30. juli 2008

Pia.

ja mod dumhed kæmper selv guderne forgæves... det er sygt og det er vanvittigt at folk ikke kan tænke længere....

at lade dyr og børn sidde i en bil er simpelthen så tankeløst....

Stakkel lille hund der måtte miste sit liv og stakkels lille barn som sikkert ikke har haft det rart....

Knus Pia, som slet ikke forstår at folk tør efterlade sine børn i bilen lige meget hvad temperaturen er uden for...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.